مشارکت همگانی درآمد زکات را افزایش داده است

زارع با اشاره به هم افزایی صورت گرفته در حوزه زکات، گفت: این مشارکت بین بخشی و همکاری مردمی، درآمد زکات استان اصفهان را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «کریم زارع» روز پنجشنبه در اختتامیه جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان اصفهان اظهارداشت: همکاری خوبی برای پرداخت و جمع آوری زکات صورت گرفته  مسئولان استانی و شهرستانی و مردمی در این خصوص همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: مشارکت بین بخشی و همکاری مردمی، درآمد زکات استان اصفهان را افزایش داده و روند روبه رشدی را خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه ستادهای زکات شهرستانی در امر ترویج و برنامه ریزی این موضوع همکاری خوبی دارند، تصریح کرد: تلاش شایسته ای در جمع آوری زکات و مدیریت هزینه ها رقم خورده که این موضوع در ایجاد انگیزه بین افراد برای پرداخت زکات واجب و مستحبی موثر است.

 

زارع خاطرنشان کرد: 10 هزار اصله درخت در موضوع زکات پلاک گذاری شده اند.

 

وی با اشاره به مشارکت مردم در مدیریت جمع آوری و هزینه زکات نیز گفت: 24 مرکز نیکوکاری زکات در استان اصفهان ایجاد شده که به صورت تخصصی و توسط مردم مدیریت می شود.

زارع اذعان داشت: فرهنگ سازی برای جمع آوری زکات صورت گرفته و باید از توان تبلیغات رسانه ای و فضای مجازی برای این کار بهره گرفت.

کد خبر 1247682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha