برگزاری دوره توانمندسازی «ماه» ویژه مدیران هیأت‌های مذهبی

دوره توانمندسازی «ماه» از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی برای معرفت و مهارت‌افزایی هیأت‌ها و تشکل‌های دینی درآوردگاه تمدنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ دوره توانمندسازی «ماه» از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی برای معرفت و مهارت‌افزایی هیأت‌ها و تشکل‌های دینی درآوردگاه تمدنی برگزار می‌شود.

این دوره به هیأت‌هایی اختصاص دارد که ظرفیت اصلی خود را می‌دانند و در جامعه پیرامون خود کنشگری اجتماعی و فرهنگی دارند.

دوره توانمندسازی «ماه» ویژه مدیران هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و مسئولان رسانه‌، بخش نوجوان و بخش خواهران هیأت‌ها و تشکل‌ها برگزار خواهد شد.

از ویژگی‌های این دوره می‌توان به استفاده از توان علمی و تجربه عملی اساتید برجسته کشور، ارائه مدرک معتبر کشوری و همچنین بهره‌مندی از مزایای ویژه شرکت کنندگان در این دوره اشاره کرد.

برخی از اساتید این دوره افرادی همچون حجت الاسلام و المسلمین میرباقری، حجج اسلام قمی، عابدینی، پناهیان، قاسمیان، سرلک، انجوی‌نژاد، میرزامحمدی و مرادی و همچنین سنگری، رائفی‌پور، قرایی، ملتجی، یکتا و یامین‌پور خواهند بود.

علاقه مندان ابتدا باید در سایت roshdheyat.ir ثبت نام اولیه نمایید. پس از ثبت نام در فرم اولیه، می بایست فرم تکمیلی اطلاعات تشکل یا هیأت خود را در فرم ثبت دوره ماه (در اپلیکیشن بیرق) را تکمیل کنند. در مرحله بعد اطلاعات ارسالی  توسط دبیرخانه مـــاه بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

هزینه دوره برای هر نفر ویژه هیأت یا تشکل های شاخص استانی؛ مبلغ صد هزار تومان؛ ویژه سایر فعالان فرهنگی مبلغ هفتصد هزار تومان است 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وبگاه اینترنتی www.roshdheyat.ir مراجعه کرده و یا عدد ۸ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند.

کد خبر 1247721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha