غرب از شکست راهبردی خود در جنگ جهانی ترکیبی علیه ایران انقلابی عصبانی است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: غرب از شکست راهبردی خود در جنگ جهانی ترکیبی علیه ایران انقلابی ناراحت و عصبانی است و اکنون که غربی ها فرصت آشوب را از دست داده اند با تغییر راهبرد درصدد گشودن مسیری برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۳۰ دی ماه) حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن سفارش به تقوای الهی و تبریک ماه رجب، گفت: یکی از مصادیق رعایت تقوا بر اساس آیات و روایات، انفاق در راه خدا است همچنان که خداوند متعال در قرآن کریم یکی از ویژگی های متقین را انفاق معرفی می کند.

 

امام جمعه قلعه گنج بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان اهل بیت (ع) به طرح جامع و کم نقص دشمن در اغتشاشات پاییز امسال اشاره کرد و فرمودند؛ دشمن کار را خوب مهندسی کرده بود همه چیز را در جای خود به اندازه خود آماده کرده بود اما چرا موفق نشد چون یک پایه محاسبه اش غلط بود.
 
وی افزود: مجموعه کارهایی که دشمن در اغتشاشات اخیر انجام داد، همه کارهای مهم و موثری بود و در بسیاری از کشورها اثر می گذاشت اما در اینجا نتوانست اثر بگذارد.
 
حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: واژه ای که رهبری حکیم و فرزانه در سالهای اخیر روی آن کار و تاکید کرده اند مسئله خطای محاسباتی دشمن است.
 
خطیب جمعه قلعه گنج با بیان این مطلب که دشمنان طی ۴۳ ساله گذشته دشمنی خود را به خوبی نشان داده اند، تصریح کرد: عمده عوامل خطای محاسباتی و محاسبات غلط دشمن شامل بی بهره بودن از ایمان و تقوا، خالی بودن از عنصر توکل و ایمان به خدا، محصور ماندن در معادلات مادی و عدم اعتقاد به غیب، بنا نهادن زندگی بر محاسبات ۱۰۰% مادی، عدم فهم عمیق از مقوله نترسیدن از مرگ، عدم شناخت ایران مردم ایران دین و روحانیت و فقدان شناخت دقیق از عمق راهبردی ایران انقلابی است.
 
وی با تاکید بر لزوم آمادگی همیشگی در برابر دشمنان، خاطرنشان کرد: غرب از شکست راهبردی خود در جنگ جهانی ترکیبی علیه ایران انقلابی ناراحت و عصبانی است و اکنون که غربی ها فرصت آشوب را از دست داده اند با تغییر راهبرد درصدد گشودن مسیری برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
حجت الاسلام احمدی نیک با اشاره به راهبردهای مهم غربی ها برای محاسبه دیپلماتیک ایران در دوران پسا آشوب، اظهار کرد: غربی ها راهبرد حذف کانال های دیپلماتیک، حمله و پرونده سازی نظامی علیه ایران، قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی، آغاز روند حذف ایران از نمادهای بین المللی مثل حذف ایران از کمیسیون زنان سازمان ملل، حذف برجام، تحرکات مذبوحانه و ذلیلانه شارلی ابدو، پرونده سازی امنیت و مدیریت سلبریتی ها را در دستور کار خود قرار داده اند.
 
 امام جمعه قلعه گنج اضافه کرد: این بار نیز به فضل خدا مثل همیشه جبهه حق و جمهوری اسلامی ایران پیروز خواهد شد و غرب مجبور می شود به پای میز مذاکره برگردد.
کد خبر 1247729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha