مستحکم تر و مقتدرتر از گذشته ایستاده ایم

محمدیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، جمهوری ۳۰-۲۰ سال گذشته نیست گفت: زمانی از کشورهای غربی سیم خاردار می خواستیم و به ما نمی دادند اما امروز به جایی رسیده ایم که صادرات ادوات نظامی داریم ومستحکم و مقتدر از گذشته ایستاده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد محمدیان در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۳٠ دی) با تبریک میلاد مبارک امام باقر (علیه السلام) و حلول ماه عظیم‌الشأن رجب به سخنان رهبری در خصوص اتفاق هایی که پشت سر گذاشتیم در جمع مداحان در روز میلاد حضرت زهرا (سلام الله) اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در مطلب مهمی فرمودند «برنامه ریزی دشمنان در این اتفاقات اخیر بسیار جامع و دقیق بود، هر چیزی به اندازه و به جای خودش بود، به گونه‌ای جامعه بود که در دل خود به این برنامه‌ریزی دقیق آنها آفرین گفتم».

 

امام جمعه سنگر افزود: خیلی ها شاید اتفاقاتی که از منافقین و یا در فتنه های سال های گذشته رخ داده را به یاد نداشته باشند اما اتفاقات اخیر جنگ احزاب بود.

 

وی بیان کرد: در این اتفاق، همه گروه ها با سلایق مختلف از سلطنت طلب ها، دموکرات ها، کومله، مفسدین و هرزه ها در کنار هم جمع شده بودند و در عرصه رسانه هم، یک جنگ جهانی بود.

 

محمدیان با تاکید بر اینکه بنا به فرمایش رهبری آنها برنامه جامع ای داشتند ولی محاسبه شان غلط بود اظهار کرد: دشمن تمام خطاهایی را که در فتنه های سابق داشتند، برطرف کردند و چنین فتنه ای را به وجود آوردند اما نوع نگاه شان به این انقلاب، مردم ایران و اعتقادات مردم ایران محاسبه ای غلط است.

 

وی اذعان کرد: چون نوع نگاه آنها به نوع جهان بینی آنان بر میگرد چون جهان بینی دشمن یک جهان بینی مادی است.

 

محمدیان ادامه داد: جهان بینی مادی همه را در کنار هم جمع می کنند ولی آنها آن علت و آن سبب اصلی را ندارند و نمی توانند با این جهان بینی در کنار خودشان قرار دهند.

 

وی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ چیزی که ما را نجات داد باورها و اعتقادات ما بود که در باور دشمن نمی گنجد.

 

محمدیان به نامه تاریخی امام خمینی به رییس جمهور شوروی اشاره کرد و گفت: امام خمینی گرباچف را به معنویت دعوت کرد ولی آنها آن را نمی دیدند و یا فهم آن را نداشتند.

 

وی بیان کرد: بعد از شکست در اتفاقات اخیر دشمن که ۳٠ قدم و ۵ اقدام داشتند الان تحریم سپاه پاسداران، فشار حداکثری برای اخراج کارگزاران جمهوری اسلامی را خواستار شده اند و سفرای خود را فراخوانده اند در حالی که جمهوری اسلامی امروز جمهوری اسلامی ۳٠_۲٠ سال گذشته نیست.

 

محمدیان با اشاره به اینکه زمانی از کشورهای غربی سیم خاردار می خواستیم که به ما نمی دادند ولی امروز به جایی رسیده ایم که پهپاد تولید و صادر می کنیم، گفت: امروز بجایی رسیده ایم که صادرات ادوات نظامی داریم و مستحکم و مقتدر از گذشته ایستاده‌ایم.

 

وی اظهار کرد: الان دشمن یکبار دیگر به دلیل اعدام ابر جاسوس انگلیسی و روباه پیر خوی استکباری خود را نشان داده و این جنجال را نسبت به تحریم سپاه به راه انداخته است در حالی که آنها اروپا را باغ زیبا می دانند ولی اگر نگاهی به تاریخ بینداریم می بینیم که آنها کسانی هستند که در الجزایر ۱۰ میلیون نفر را به قتل رساندند و ده ها هزار نفر را سر بریدند.

 

محمدیان با تاکید بر اینکه اگر از تاریخ چیزی ندانیم دوباره تکرار خواهد شد، گفت: با مشاهده کارنامه قبل اروپایی ها میتوان فهمید که چه کسانی وحشی هستند.

 

وی همچنین با اشاره به داستان اکبری ها و تبری ها ابر جاسوسان اعدام شده از سوی ایران که خشم دشمنان را برانگیخته، افزود: این جاسوسان اشخاصی مثل «فخری زاده» ها را از ما گرفته اند.

 

محمدیان خطر نفوذ را که مقام معظم رهبری سال ها پیش به آن تاکید جدی داشتند مهم دانست و اظهار کرد: اکبری کسی بود که ۷۰ ماه سابقه حضور در جبهه داشت، برادر شهید و جانباز بود و به گفته خودش از نظر مالی هم مشکلی نداشت ولی چه شد که برابر همان آرمان هایی که روزی می خواست جانش را برای آن فدا کند ایستاد و خیانت کرد!؟.

 

وی با تاکید به اینکه او با شیطان همراهی کرده است، خاطر نشان کرد: در حراست ادارات ما باید تحول ایجاد شود.

 

محمدیان گفت: اگر چه کادریابی مسئله مهمی است اما پاییدن کادرها هم مهمتر است و نباید اجازه دهیم کسی چنین خیانت هایی را به کشور وارد کند.

 

وی در ادامه از ۲ پهلوان کاراته کار و تکواندوکار در مسابقات قهرمانی مجامع بین المللی یاد کرد و افزود: این دو ورزشکار از افتخارات بخش سنگر هستند که خیلی راحت بود در مقابل رژیم کودکش اسرائیلی مبارزه کنند و پیروز میدان شوند اما آنها در این کشاکش و در این انتخاب سخت تصمیم گرفتند در مقابل آن رژیم نایستند و این کار آنها باعث افتخار ما و ماندگارتر شدن این حرکت و توجه خدا است.

 

محمدیان همچنین با قدردانی از صرفه جویی مردم در مصرف گاز که کار بزرگی انجام دادند اظهار کرد: این افتخار جمهوری اسلامی ایران است که ۹۲ درصد گازرسانی به سراسر ایران را انجام داده و وسعت خدمات‌رسانی شبکه گازی اش نسبت به سایر کشورهای دیگر بیشتر است.

کد خبر 1247792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha