برگزاری نشست علمی تخصصی تولید و اشتغال جوانان استان قم

نشست علمی تخصصی تولید و اشتغال جوانان استان قم، در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم به نقل از  اداره کل ورزش و جوانان استان قم، نشست علمی تخصصی تولید و اشتغال جوانان استان قم (جمعه ۳۰دی ماه) به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

 

این نشست به همت و حمایت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و مشارکت موسسه مردم نهاد راهی به سوی نجات برگزار شد.

 

دکتر باباشاهی، مدیر گروه بازرگانی دانشگاه تهران(پردیس فارابی) و علی اکبر استادیان، پژوهشگر برتر حوزه کسب و کار و  دباغ، مدیر منابع انسانی شرکت دانش بنیان باسلام در خصوص زیست بوم کسب و کار، اهمیت انواع مهارت های موردنیاز نیروی انسانی برای اشتغال شایسته و نقش فناوری و تولید دانش بنیان در اشتغال جوانان تحصیلکرده دانشگاهی، بحث و تبادل نظر کرده و پاسخگوی سوالات و دغدغه های جوانان بودند.

 

این سلسله نشست ها در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، برگزار می شود و طی آن مسایل جوانان در حوزه های مختلف در دستور کار ستاد ساماندهی امور جوانان استان قرار می گیرد و خوشبختانه تاکنون مورد استقبال جمع زیادی از جوانان قرار گرفته است.

کد خبر 1247823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha