قرار دادن سپاه در لیست تروریسم نشان از استیصال دشمنان است

حجت الاسلام نوفرستی گفت: قرار دادن سپاه در لیست تروریسم نشان از استیصال دشمنان برای جبران کردن شکست خود در اغتشاشات اخیر است.

حجت الاسلام غلامحسن نوفرستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید:« وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم... هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسب های ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد!»؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بیش از ۴۳ سال به زیبایی توانسته با اقتدار و توانمندی نظامی و اشراف اطلاعاتی جایگاه خود را در ایران و سطح منطقه و جهان پیدا کند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اروپایی‌ها خباثت خود را در ابتدای دورن انقلاب، دوران دفاع مقدس با پشتیبانی از رژیم بعث عراق و حمایت و پناه دادن به منافقین نشان دادند، افزود: اقدام اخیر پارلمان اروپا باری دیگر نشان داد که دشمن به شدت از اقتدار و اشراف اطلاعاتی سپاه در نابودی نقشه‌های آنان و ایجاد داعش به استیصال رسیده است و خیال می کند با این ترفند می‌تواند سپاه را از چشم مردم و جامعه بیندازند و جلوی اقتدار آن را بگیرند.

 

وی ادامه داد: دشمنان کور خوانده‌اند و قطعا همانند گذشته این حرکت آنان بر علیه سپاه به نتیجه نخواهد رسید.

 

حجت الاسلام نوفرستی با بیان خطوط اساسی از نظم جدید جهانی که رهبر انقلاب به آن‌ها اشاره کردند مبنی بر «انتقال قدرت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی از غرب به آسیا» و «گسترش منطق و جبهه مقاومت» و «انزوای آمریکا»، تصریح کرد: دشمنان همواره با ایجاد فتنه‌های مختلف برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند و با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال جبران کردن شکست خود در اغتشاشات اخیر هستند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات ارزنده سپاه در حوزه خدمت رسانی و محرومیت زدایی، بیان کرد: این نهاد مقتدر همچنین با اقدامات با اثرگذار خود در مبارزه با تروریسم، باعث تامین امنیت در کشور و منطقه شده است.

 

وی با بیان اینکه سپاه ‬به‌عنوان‭ ‬مجموعه‌ای‭ ‬قدرتمند‭ ‬در‭ ‬عرصه‌های‭ ‬نبرد‭ ‬زمینی،‭ ‬دریایی‭ ‬و‭ ‬هوافضا‭ ‬از‭ ‬قدرت‭ ‬موشکی‭ ‬در‭ ‬سطح‭ ‬پیشرفته‭ ‬برخوردار‭ ‬است، گفت: سپاه‭ ‬با‭ ‬تکیه‭ ‬بر‭ ‬ظرفیت‌های‭ ‬دفاعی‭ ‬و‭ ‬بازدارنده‭ ‬در‭ ‬مقابله‭ ‬با‭ ‬تهدیدات‭ ‬از‭ ‬آمادگی‌های‭ ‬همه‌جانبه‭ ‬برخوردار‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬هرگونه‭ ‬خطای‭ ‬محاسباتی‭ ‬دشمنان‭ ‬را‭ ‬با‭ ‬پاسخ‭ ‬قاطع و ‬پشیمان‌کننده‭ ‬روبه‌رو‭ ‬می‌کند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1247847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha