سپاه پاسداران در جبهه های مختلف برای امنیت ایران اسلامی در جنگ با گروه های تروریستی است

حجت الاسلام نوروزی گفت: فتنه اخیر بسیاری از این توطئه های کثیف دشمنان را خنثی کرد الان نیز سپاه پاسداران در جبهه های مختلف برای امنیت ایران اسلامی در جنگ با گروه های تروریستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام فرهاد نوروزی شامگاه دیروز (30 دی ماه) در ویژه برنامه «خانه به خانه با عطر شهدا» با محوریت پیوند خانواده ها با شهدا در راستای کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: وقتی حرف از یادواره شهدا هست حق بزرگی برای گردن مردم می آید زیرا خیلی کثیری از نوجوانان و جوانان عازم جبهه ها شدند و جان خود را فدا کردند تا امروز امنیت و آرامش و ایران یکپارچه را حفظ کنیم پس مسئولیت بزرگی به گردن ملت ایران هست.

 

مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار تصریح کرد: وقتی خاطرات شهدای دوران صدر اسلام و دوران دفاع مقدس را با همدیگر مقایسه کنیم می بینیم که همه آنها یک نقطه اشتراک دارند چون آنقدر خالص هستند که خداوند تبارک و تعالی پاداش عظیم به آنها می دهد و در جوار خود به آنها جایگاه مشخص می کند شاید ما نتوانیم این سخنان را به خوبی درک کنیم.

 

 

وی افزود: زمانی که حق آمد باطل فرار می کند دعوای حق و باطل از اول خلقت هست تا روز قیامت ادامه خواهد داشت، شیطان گفت من از آتش آفریده شدم انسان از گل ناچیز پس من باید ارج تر از آن باشم اولین تقسیم بندی حق و باطل شروع می شود و حتی روزی که امام زمان ظهور کند دعوای حق و باطل وجود خواهد داشت دشمنان خود را آماده کرده باید ما نیز خود را آماده کنیم فتنه ها نیز همین را نشان می دهد.

 

حجت الاسلام نوروزی عنوان کرد: شیطان یاران و اعوان خود را قوی تر از همیشه خود را وارد فتنه کرده است بدانید که انقلاب اسلامی به همین سادگی خود را به این جایگاه نرسانده که کل دنیا دست به دست داده تا این انقلاب اسلامی را به زمین بزند اما پشتوانه این انقلاب آیات قرآن کریم که می فرماید «وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا» اگر ناحق بودیم با ما نیز دوستی می کردند پس نشان می دهد که راه حق را پیشه گرفته ایم.

 

مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار اذعان داشت: این را هم همه بدانند دعوای ایران و آمریکا سیاسی نیست بلکه مبارزه اعتقادی و مذهبی است آمریکا مذهبی ترین کشور پروتستان و مسیحیت است و حتی اسرائیل حمایت می کنند بخاطر مذهب است تا مسیح ظهور کند.

 

حجت الاسلام نوروزی خاطر نشان کرد: در فتنه اخیر پیچیدگی های بسیار خطرناکی را از سوی کشورهای استکباری شاهد بودیم البته پیش از این مقام معظم رهبری در مورد خطرات جنگ ترکیبی دشمنان هشدار داده بودند اما این خون شهدا بود که فتنه را خنثی کرد.

 

وی یادآور شد: متاسفانه برخی ها جایگاه و ارزش های شهدا را فراموش می کنند شهید نور است و مطعلق به نور است اما ما فراموش می کنند که خداوند متعال در حدیث قدسی جانش را می گیرد و بهایش را می دهد در فتنه ها ببینیم

 

حجت اسلام نوروزی اضافه کرد: مردم ایران بداند که دشمن خیال جنگ مسلحانه با ایران را در خیال دارد و برای همین نیروهای تروریستی منطقه را مسلح کرده است تا با ایران بجنگد اما فتنه اخیر بسیاری از این توطئه های کثیف دشمنان را خنثی کرد الان نیز سپاه پاسداران در جبهه های مختلف برای امنیت ایران اسلامی در جنگ با گروه های تروریستی است.

 

کد خبر 1247849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha