برگزاری اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر همزمان با دهه فجر در یزد/ دریافت ۴۰۰ اثر در دبیرخانه جشنواره

رضازاده از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر همزمان با دهه فجر در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، امیررضازاده دبیر دومین دوره این رویداد استانی، در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به مشارکت مطلوب اصحاب رسانه در دومین دوره جشنواره ابوذر استان یزد، اظهار کرد:‌ زمان ارسال آثار به اتمام رسیده و تاکنون 398 اثر در قالب های مختلف خبری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

وی افزود: در این دوره جشنواره ۱۱ قالب خبری مختلف و ۱۱ محور ملی و سه محور استانی تعیین شده که شامل گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست است.

 

دبیر دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد گفت: تولید محتوای رسانه‌ای ویژه جامعه ایثارگری یزد، گردشگری یزد با محوریت فرهنگی اسلامی و دستاوردهای دانش بنیان در حوزه آب و پزشکی هم محورهای استانی تعیین شده در این دوره جشنواره است.

 

رضازاده در ادامه با بیان این‌که بعد از ارزیابی اولیه از تعداد کل آثار رسیده، 235 اثر به مرحله داوری راه یافتند، تصریح کرد: مابقی آثار به لحاظ محتوایی بررسی و به دلایل مختلف از جمله غیرمرتبط بودن با محورهای جشنواره حذف شدند.

 

وی ضمن معرفی کمیته داوران این دوره جشنواره ابوذر در استان یزد،‌ اظهار کرد:‌ داود پاک‌طینت، حمیدرضا عمادی، کاظم شاملو، امیرترقی نژاد، علی امینی، محمدجواد راغبیان و زهرا شاه شهوازی به عنوان اعضای کمیته داوران و احسان کریمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز نیز به عنوان رئیس کمیته داوران با جشنواره ابوذر در استان یزد مشارکت کردند.

 

دبیر جشنواره ابوذر در استان یزد خاطرنشان کرد:‌ با توجه به هماهنگی‌های انجام شده اختتامیه این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای 13 بهمن ماه با حضور یکی از مسئولان کشوری در استان یزد برگزار می‌شود.

 

به گزارش شبستان به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد، رضازاده در پایان سخنان خود مشارکت اصحاب رسانه در این دوره جشنواره ابوذر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:‌ مهمترین هدف این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای ارتقاء سطح کیفی وکمی جریان رسانه‌ای استان است که امیدوارم با مشارکت مطلوب جامعه هدف رویدادی در شأن اصحاب رسانه برگزار شود.

کد خبر 1247865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha