توسعه بخش کشاورزی زمینه اشتغال و بهره وری را فراهم می کند

زیویار با اشاره به اهمیت توسعه بخش های کشاورزی استان لرستان، افزود: توسعه ی این بخش ها علاوه بر توسعه ی استان، زمینه ی اشتغال و بهره وری را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویاردر جمع نمایندگان صنوف مرتبط با کشاورزی و دامپروری شهرستان پلدختر که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: به منظور صدور مجوز صادرات تولیدات آبزیان استان با سازمان هواپیمایی کشور مذاکره کردیم.

 

استاندار لرستان ادامه داد: در خصوص صدور این مجوز موافقت های لازم را کسب کردیم اما برای اجرای آن نیاز به اعتبار داریم.

 

وی بیان کرد: در سفر امروز وزیر جهادکشاورزی به شهرستان پلدختر، ایشان قول مساعدت برای تامین این اعتبار را دادند.

 

استاندار لرستان همچنین به بازدیدهای وزیر جهادکشاورزی از بخش های مختلف کشاورزی و دامداری شهرستان پلدختر اشاره کرد و اذعان داشت: خوشبختانه نظر وزیر جهاد کشاورزی برای حمایت و تخصیص اعتبار به ویژه در طرح های شیلات و آبخیزداری مساعد بود.

 

زیویار حمایت از بخش های مختلف کشاورزی، دامداری و صنایع مرتبط با آنها را یک موضوع مهم در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و افزایش حاشیه نشینی دانست و گفت: توسعه ی این بخش ها علاوه بر توسعه ی استان، زمینه ی اشتغال و بهره وری را فراهم خواهد کرد.

 

استاندار لرستان سفر وزیر جهادکشاورزی به استان و شهرستان پلدختر را گامی مثبت و تاثیر گذار در آینده ی کشاورزی و دامپروری لرستان برشمرد.

کد خبر 1247879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha