محکومیت اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه از سوی آخوند رهبر/ سپاه حواری نظام است

حاج عبدالرزاق آخوند رهبر، امام جمعه اهل سنت آق قلا اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حاج عبدالرزاق آخوند رهبر، امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا در گفتگویی اقدام اخیر پارلمان اروپا، مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست سازمانهای تروریستی را به شدت محکوم کرده و این رفتار خصمانه پارلمان اروپا و ایادی صهیونیسم را نشانه ضعیف و ناکامی آنها در برابر عزم و اراده ملت شریف ایران اسلامی بویژه سپاه پاسداران دانستند.

 

وی، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان بازوی انقلاب و یار امام و رهبری یاد کرد و افزود: دشمنان می دانند که تنها نیرویی که ظاهراً و باطنٱ در مقابل صهیونیسم شدیداً ایستاده‌اند، همین سپاه است.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا با بیان اینکه سپاه حواری نظام است، گفت: در هر عصری انبیاء هم حواری و انصار داشتند، حتی بعضی از انبیاء فرمودند:« مَنْ أَنْصَارِي إِلَى اللَّهِ ۖ قَالَ الْحَوَارِيُّونَ نَحْنُ أَنْصَارُ اللَّهِ ».

 

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز در هر لحظاتی که دشمنان نسبت به اسلام، رسول خدا، اولی الامر، اهانت بکنند، در مقابل آنها همین سپاه ایستاده است.

 

آخوند رهبر گفت: آنها از سپاه و آمادگی و از مجاهدت‌های سپاه ترسیده و بی ادبی هایی می‌کنند که ما باید در مقابل این اهانت ها و توطئه ها  ایستادگی کرده و با محکوم کردن آن در اجتماعات دینی و بویژه نماز جمعه، جلوی شیطنت ها و توطئه های آنها را گرفته و خنثی کنیم.

 

وی افزود: اگر این کار را کنیم قطعا خداوند و رسول خداوند و بزرگان دین، از ما راضی خواهند شد.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا تاکید کرد: ما علما و ائمه جمعه اهل سنت، این اهانت پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران را به شدت محکوم می کنیم.

 

کد خبر 1247995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha