وقتی کار و وظیفه برای خوش آمد شخص باشد

فرماندار بویراحمد از عدم هماهنگی های لازم بین اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با هیئت های ورزشی شهرستان و غایب بودن مدیران کل انتقاد کرد و گفت: قتی کار و وظیفه برای خوش آمد شخص باشد، این گونه است که کارها را به فرد گره می زنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست هماهنگی برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا عصر امروز (۱ بهمن ماه) به ریاست فرماندار بویراحمد و با حضور معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دستگاه های خدمات رسان در فرمانداری بویراحمد برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست از عدم هماهنگی های لازم بین اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با هیئت های ورزشی شهرستان و غایب بودن مدیران کلی که در حضور معاون عمرانی استاندار اعلام آمادگی کردند ولی هم اکنون که معاون‌ در استان نیستند، آنها نیز حضور ندارند به شدت انتقاد کرد و گفت: وقتی کار و وظیفه برای خوش آمد شخص باشد، این گونه است که کارها را به فرد گره می زنیم و این نگاه به توسعه استان ضربه می زند.

 

شهرام مهدوی مطلق خاطرنشان کرد: پنجمین جشنواره ملی برفی دنا در تاریخ ۶ الی هفتم بهمن ماه در پیست اسکی کاکان با محوریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و همه دستگاه های خدمت رسان، اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی مربوطه با محورهای پنج گانه فرهنگی، هنری، ورزشی، عرضه سوغات محلی و ساخت تندیس های برفی توسط هنرمندان برگزار خواهد شد.

 

مهدوی مطلق ضمن دعوت از همه علاقه مندان به ورزش های زمستانی در جشنواره ملی برفی دنا، یادآور شد: با توجه به اینکه در تاریخ های ۶ و هفتم بهمن ماه در محور یاسوج به کاکان ترافیک سنگینی خواهیم داشت، با پلیس راهور هماهنگی های لازم انجام و محدودیت های ترافیکی توسط پلیس راهور اعلام خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه جشنواره ملی برفی دنا یکی از نمادهای این استان و شهرستان و الگوی خوبی برای بحث گردشگری و ورزش های زمستانی است، گفت: این جشنواره امکان شادابی و نشاط برای مردم استان، شهرستان و استان های همجوار ایجاد می کند و فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت های دیگر گردشگری استان ما در این جشنواره فراهم می شود که باید به بهترین شکل از این ظرفیت ها استفاده کرد.

 

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست، گفت: پنجمین جشنواره ملی برفی دنا با محوریت یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی را در دستور کار داریم.

 

فرشید کرمی افزود: جشنواره به منظور فعال کردن گردشگری زمستانه و با توجه به اینکه اکثریت ظرفیت گردشگری استان ما فصلی بوده و از ظرفیت گردشگری در زمستان که بهترین ظرفیت برای زمستان را دارد،غافل بودیم که این موقعیت می تواند در قالب گردشگری ورزشی نمود خوبی پیدا کند و انشاءالله به همت مسئولین پای کار این اتفاق خوب خواهد افتاد و بهره خوبی از زمستان خواهیم برد.

 

امین پایدار، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بویراحمد نیز ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای راهور به دلیل همکاری خوبی که در روزهای برفی با مجموعه راهداری داشتند، گفت: ماشین های سبک، سنگین و نیروهای راهداری شهرستان مستقر و پای کار هستند و پارکینگ های کنار جاده ای جهت سهولت پارک گردشگران و علاقه مندان به ورزش های زمستانی ایجاد شده و تا یکی دو روز آینده نیز آزادسازی و پاک سازی محوطه های داخل پیست نیز به اتمام خواهد رسید.

 

کد خبر 1248002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha