کشورهای اسلامی رویکرد سپاه پاسداران در مقابله با گروه های تروریستی را ستایش می کنند

حجت الاسلام صفری گفت: ملت ایران مدیون خدمات سپاه هست که با نثار جان خود در دوران دفاع مقدس و دوران مقاومت توانستند به یک قدرت انقلابی در منطقه تبدیل شوند و امروز همه کشورهای اسلامی رویکرد سپاه پاسداران در مقابله با گروه های تروریستی ستایش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام حسن صفری امام جمعه لاهرود با حضور جمعی از فعالان کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) در پی اقدام ضد ایرانی پارلمان اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه، به دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود رفتند و حمایت خویش را از این نهاد مردمی و انقلابی اعلام کردند.

 

در این دیدار، حجت الاسلام حسن صفری ضمن محکوم کردن اقدام ضد ایرانی پارلمان اروپا، گفت: اتحادیه اروپا در اغتشاشات اخیر تلاش کردند تا با حمایت از آشوب ها زمینه سرنگونی جمهوری اسلامی را فراهم کند اما سپاه پاسداران به مقابله با این فتنه ها برخواست و توانست نقشه های تروریستی دشمنان را خنثی کند.

 

امام جمعه لاهرود افزود: ملت ایران مدیون خدمات سپاه پاسداران هست که با نثار جان خود در دوران دفاع مقدس و دوران مقاومت توانستند به یک قدرت انقلابی منطقه تبدیل شوند و امروز همه کشورهای اسلامی رویکرد سپاه پاسداران در مقابله با گروه های تروریستی را ستایش می کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال های اخیر تاکید بر «جهاد تبیین» دارند، تصریح کرد: جهاد تبیین می تواند رویکرد توطئه آمیز شبکه های معاند در شایعه سازی، دروغ پردازی و وارونه نشان دادن حقایق دوران انقلاب را خنثی و حقایق را به مردم آشکار کند.

 

حجت الاسلام صفری اظهار داشت: ملت ایران از خدمات سپاه پاسداران در خصوص دستاوردهای نظام اسلامی قدردان است و این حرکت پارلمان اروپا ضدیت آنها با نظام اسلامی را نشان داد.

 

کد خبر 1248023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha