پیکر مطهر یک جانباز شهید در کرمان تشییع شد

پیکر مطهر یک جانباز ۷۰ درصد که پس از تحمل سالها درد به قافله شهدا پیوست در کرمان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ پیکر جانباز شهید "حسین ارجمندی" صبح یکشنبه(۲ بهمن) از حسینیه ثارالله تشییع شد تا در گلزار شهدای کرمان به آغوش خاک سپرده شود.

 

 

حسین ارجمندی در سال ۱۳۳۳ در شهر کرمان به دنیا آمد؛ ۲۷ ساله بود که در سال ۱۳۶۰ به‌ عنوان بسیجی به عرصه دفاع مقدس وارد شد.

 

 


وی در عملیات‌های حصر آبادان، بستان، کربلای ۵، نصر ۴ و والفجر ۸ حضور یافت و از ناحیه سر مجروح و شیمیایی شد اما جراحت ۷۰ درصدی او هرگز مانع از حضور مجدد این دلاورمرد در جبهه ها نشد به گونه ای که تا پایان جنگ در جبهه‌ حضور فعال داشت.

 

 

این جانباز صبور پس از تحمل سالها درد؛ دو شب قبل در ۳۰ دی‌ ماه ۱۴۰۱ در بیمارستان سینای تهران دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

 

 

در پی شهادت ایشان؛ سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی نظری، فرمانده و حجت الاسلام علی عرب پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در پیامی اظهار کردند: بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، مومنانه و شجاعانه آن مرد مجاهد و جانباز عالیقدر در دفاع از انقلاب، نظام و میهن اسلامی و خدمت صادقانه به ملت عظیم الشان ایران به ویژه در هشت سال دفاع مقدس، ماندگار و مایه افتخار رزمندگان اسلام و پاسداران انقلاب اسلامی بوده و منشور راهنما و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای ایران عزیز قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1248075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha