هزار مددجوی روستایی ۱۴اسفند خانه دار می شوند|برگزاری جشن رمضان با محوریت شورا و دهیار روستا

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در ۱۴ اسفندماه ۱۰۰۰ مسکن روستایی تحویل خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان مازندران خواهد شد و ۲۰۰۰ مسکن روستایی جدید کلنگ‌زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه امروز(۲بهمن) در جلسه تعامل کمیته امداد استان مازندران و استانداری در خصوص محرومیت زدایی با محوریت رفع موانع صدور پروانه های ساختمانی و برنامه ریزی جشن رمضان که در سالن کنفرانس اداره کل کمیته امداد استان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت و نقش مهمی که شوراها و دهیاران در عمران و آبادی روستاها دارند یکی از اهداف تشکیل این جلسه تعاملات بسیار خوبی است که در شهرستانها با دهیاران و شوراهای روستاها انجام شد و ما امروز امیدواریم با این جلسه  بتوانیم آثار مثبت و خروجی آن را به نفع روستاییان بهره برداری نماییم‌.

 

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد استان به حوزه رفع مشکلات معیشتی، مسکن، درمان و ... روستائیان گفت: تمامی خدماتی که در کمیته امداد ارائه می شود ۸۰ درصد این کمک ها سهم  روستائیان است.

 

 حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد:در ۱۴ اسفندماه ۱۰۰۰ مسکن روستایی تحویل خانواده ها خواهد شد و  ۲۰۰۰   مسکن روستایی جدید کلنگ‌زنی  می شود.

 

وی گفت :برنامه ما ایجاد ۱۷هزار و ۵۰۰ اشتغال برای سال ۱۴۰۱ است که تاکنون ۱۱هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

 

 حجت الاسلام عالیشاه گفت:  با تلاش های شبانه روزی همکاران در بحث وام، کمیته امداد در یک ماه به اندازه ۶ ماه وام قرض الحسنه پرداخت کرده است .

 

وی با اشاره به جمع آوری زکات در روستاها و معرفی روستای اتو بعنوان روستای نمونه گردشگری زکات افزود: تمامی زکات جمع آوری شده در یک روستا  صرف عمران و آبادانی همان روستا می شود‌.

 

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره شروع ماه رمضان  از ابتدای سال ۱۴۰۲ و پخش برنامه جشن رمضان گفت:  جشن رمضان امسال شورا محور و دهیار محور برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1248118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha