رفع آسیب های اجتماعی به صورت تخصصی ضروری است

منعمی گفت: مدیریت و رفع آسیب های اجتماعی به ویژه معضل مواد مخدر و اعتیاد از مهم ترین مأموریت هایی است که باید نسبت به اجرای آن به صورت علمی و تخصصی اهتمام ویژه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مجید منعمی امروز در پنجمین کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد استان لرستان، اظهار داشت: برنامه محوری در رفع آسیب های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان افزود: مدیریت و رفع آسیب های اجتماعی به ویژه معضل مواد مخدر و اعتیاد از مهم ترین مأموریت هایی است که باید نسبت به اجرای آن به صورت علمی و تخصصی اهتمام ویژه داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه در این راستا همایشی تخصصی با پنل های تخصصی برگزار خواهد شد، ادامه داد: خوشبختانه دولت سیزدهم نیزنسبت به این موضوع تأکید ویژه دارند.

 

منعمی به نقش سازمان های مردم نهاد در مبارزه با معضلات اجتماعی اشاره کرد و گفت: کمک و همراهی سازمان های مردم نهاد در رفع مشکلات جامعه مصداق مردمی بودن دولت می باشد.

 

وی افزود: حلقه ی ارتباطی بین دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد هنوز به خوبی برقرار نشده است.

 

معاون استاندار ادامه داد: در این راستا به زودی نشستی را با حضور دستگاه های اجرایی ذیربط و سازمان های مردم نهاد مرتبط برگزار خواهیم کرد.

 

منعمی اظهار کرد: در این نشست راه های ارتباطی موثر بین دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد را برای ارائه ی راهکارهای کارا و موثر در رفع معضلات اجتماعی برقرار خواهیم کرد.

 

وی همچنین در مورد برنامه های مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در قالب کمپ های ترک اعتیاد اظهار کرد: استان لرستان جزو 17 استانی است که کمپ های ماده 16 را دایر کرده اند.

 

معاون استاندار عنوان کرد: ما در استان 3 کمپ ماده 16 داریم.

 

کد خبر 1248177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha