دشمن به دنبال تهی کردن جامعه از اعتقادات دینی است

سرهنگ پناهی گفت: امام راحل می فرماید «مکتبی که در آن فرهنگ شهادت وجود دارد، اسارت ندارد» پس می بینید که دشمن به دنبال تهی کردن جامعه از اعتقادات دینی است تا بتواند زمینه های اسارت ملت را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پناهی امروز (2 بهمن ماه) در یادواره خانگی «خانه به خانه با عطر شهدا» با محوریت پیوند خانواده ها با شهدا در راستای کنگره ۳۴۰۰ شهید استان گفت: خانواده مهمترین محور در اتحاد و همدلی جامعه است و دشمنان برای برهم زدن آن تلاش می کنند تا ریشه اختلافات اعتقادی دینی را به سمت بنیان های خانواده بکشانند و در اغتشاشات اخیر این مسئله مشهود بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار تصریح کرد: اگر دین و شریعت ما مترقی باشد و زمینه های رشد اخلاقی و تربیتی را فراهم کند موجب بیمه شدن نظام اسلامی می شود و دشمنان دقیقا از همین می ترسد و تلاش می کند تا مسائل اخلاقی را به سمت فساد و تباهی سوق دهند.

 

وی اذعان داشت: اگر دشمن بتواند این اتحاد و همدلی را از دست ما بگیرد زمینه های فروپاشی اقتدار نظام می شود و توطئه های دشمنان در همین محور طرح ریزی شده است.

 

سرهنگ پناهی اضافه کرد: امام راحل می فرماید «مکتبی که در آن فرهنگ شهادت وجود دارد، اسارت ندارد» پس می بینید که دشمن به دنبال تهی کردن جامعه از اعتقادات دینی است تا بتواند زمینه های اسارت ملت را فراهم کنند البته پیش از این نیز در کشورهای دیگر این مسئله را شاهد بودیم و باید آئینه عبرتی برای ما باشد.

 

 

این مقام مسئول افزود: مهمترین معنا و ماهیت استکبار، زورگویی است و آمریکا این صفت را همیشه با خود یدک می کشد زیرا خود در جایگاه و مقامی می بیند که به هیچ ملت و دولت پاسخگو نمی داند و این خوی وحشیگری  است که به دنبال تصمیم گیری و تصمیم سازی برای سایر ملت را در خود می بیند و تلاش می کند که منطقه را مدیریت کند زیرا فقط مدیریت نیست بلکه می خواهد منافع مادی خود را نیز از این طریق تامین کند و همچنان که همه می دانند بیشتری منابع زیر زمینی دنیا در منطقه خاورمیانه است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار عنوان کرد: برخی ها امروز و حتی قبل ها نیز سخن از دوستی با آمریکا  حرف می زنند اما نمی دانند که ماهیت دشمن چیست و دشمن به دنبال چه مسئله ای امروز اگر در برابر آمریکا گردن کج کنیم مانند برخی از کشورها همچون کره شمالی و لیبی باید با دست خودمان همه دستاوردهای توسعه ای و پیشرفته خود را نابود کنیم.

 

سرهنگ پناهی یادآور شد: حضرت امام (ره) فرمود که آمریکا ابلیس بزرگ است، فرق شیطان با آمریکا این است که شیطان در باطل به ذهن انسان ها نفوذ می کند و آنها را به گمراهی می کشاند اما آمریکا ملت ها و مردم را قول می زد و پس از اینکه به نیت و اهداف خود رسید دست به قتل و غارت هم می زند و بهترین نمونه آن نیز اتفاقات عراق و سوریه است پس ببینید که امام خمینی (ره) چه دوراندیشانه آمریکا را توصیف می کند پس ما نیز باید از این دشمن دوری کنیم و بر پای اعتقادات خود بیایستیم.

 

در پایان این مراسم معنوی احسان و نذورات نیز در بین میهمانان توزیع شد.

 

کد خبر 1248195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha