ثبت نام بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز البرزی در مسابقات قرآن، عترت و نماز

خانمحمدی با اعلام خبر ثبت نام بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز البرزی در مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: این دوره از مسابقه های قرآنی در بخش های قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ قرآن در جزء های پنج، ۱۰ و ۲۰ است.

هادی خانمحمدی در جریان ثبت نام از دانش آموزان به منظور حضور در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: استقبال دانش آموزان استان البرز از اجرای طرح مسابقات قرآن عترت قابل تقدیر است.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز افزود: دانش آموزان با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام در این دوره از مسابقات قرآنی اقدام می کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت استقبال دانش آموزان از اجرای این طرح عنوان کرد: در نخستین مرحله بیش از 150 هزار دانش آموز البرزی در مرحله مناطق ثبت نام به عمل آورده اند.

 

وی با بیان اینکه ظرفیت های قرآنی دانش آموزان سرمایه و ذخیره قرآنی برای سیستم آموزش و پرورش است اظهار کرد: این دوره از مسابقه های قرآنی در بخش های قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ قرآن در جزء های پنج، 10 و 20 است.

 

به گفته وی، رشته دعاخوانی ویژه دختران و گفتمان مهدوی ویژه پسران از جمله رشته های قرآنی است که تا مرحله کشوری نیز برپا می گردد.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: رشته های قرآنی در قالب پژوهش به صورت خانواگی با هدف انتقال مفاهیم و آموزه های قرآن و عترت نیز از دیگر برنامه هایی است که با هدف تبیین قرآن و توجه به این کتاب الهی مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

کد خبر 1248201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha