سپاه چشم فتنه عمال و تروریست‌ها را کور کرده است/ رسالت تاریخی سپاه همچنان ادامه دارد

آیت‌الله حیدری، بابیان اینکه دشمنان چه سپاه راتروریست بخوانند وچه نخوانند، سپاه به رسالت تاریخی خود که رهایی‌بخشی مستضعفین عالم است،عمل می‌کند، گفت: سپاه چشم فتنه عمال وتروریست‌هایی که دشمنان برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی تاسیس کردند، کور کرده است.

آیت‌الله محسن حیدری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با اشاره به دلایل خشم دشمن از سپاه، اظهار کرد: دلایل خشم دشمنان از سپاه پاسداران همان دلایلی است که از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دارند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: سپاه به عنوان بازوی قدرتمند و توانمند انقلاب اسلامی و نظام، از ابتدای تاسیس تاکنون در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل ایستادگی کرده و نه تنها باج نداده بلکه چشم فتنه عمال و تروریست‌هایی که دشمنان برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی تاسیس کردند و پرورش دادند را کور کرده؛ بنابراین دشمن از این اقدامات ناراحت است.

 

وی با طرح این سؤال که مگر داعشی‌ها چه کسی هستند که این همه اقدامات تروریستی در دنیا انجام دادند، تصریح کرد: داعشی‌ها دست‌پرورده آمریکا و اسرائیل هستند که توسط حاج قاسم سلیمانی و سپاه قدس و نیروهای بسیجی از بین رفتند و جهان اسلام همچون بسیج عراق «حشدالشعبی»، بسیج سوریه «جیش‌الشعبی»، «حزب‌الله» لبنان و «انصارالله» یمن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الگو گرفتند و خار چشم دشمنان شدند.

 

آیت‌الله محسن حیدری، با بیان اینکه دشمنان برای تسویه‌حساب با انقلاب اسلامی و نظام، سپاه را تحت تحریم قرار دادند و از آن بدتر، سپاه را به عنوان تروریست معرفی کردند، در حالی که این امر کاملا ضدواقعیت است، ابراز کرد: واقعیت مطلب این است که خشن‌ترین تروریست‌های تاریخ معاصر «داعشی‌ها»، به وسیله سپاه نابود شدند؛ با این اوصاف دشمنان چه اروپایی، چه آمریکایی و چه رژیم صهیونیستی خودشان تروریست هستند.

 

وی با اشاره به اینکه اروپایی‌ها به عنوان عمال آمریکا و اسرائیل، منویات استکبار و صهیونیست را پیاده می‌کنند، ادامه داد: در واقع تصمیم قرار گرفتن سپاه در لیست تروریست به وسیله آمریکا و اسرائیل صورت گرفته ولی اتحادیه اروپا را جلو انداختند تا این کار ننگین را انجام دهند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: البته دشمنان چه سپاه را تروریست بخوانند و چه نخوانند، سپاه به رسالت تاریخی خود که نجات و رهایی‌بخشی مستضعفین عالم به ویژه جهان اسلام است، عمل می‌کند؛ همه انسان‌های بیداردل و آزاداندیش عالم می‌دانند که این یک حکم ظالمانه و در عین حال پوشالی است و هیچ تاثیری در روند پیشرفت سپاه ندارد.

 

وی یاد آور شد: وظیفه سپاه و مردم در مقابل این عمل دشمنان این است که این مصوبه جنایت‌کارانه را تقبیح کنند؛ هر چه بیشتر تقبیح شود و فشار افکار عمومی بیشتر شود، قطعا این جنایتکاران جرأت کمتری پیدا می‌کنند که این مصوبات ظالمانه را انجام دهند.

 

کد خبر 1248203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha