لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات تکلیفی از سوی بانک های عامل

صفوی بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات تکلیفی برای اقشار محروم جامعه از سوی بانک های عامل شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی عصر امروز(یکشنبه، 2بهمن) در جلسه شورای مسکن رضوانشهر اظهار کرد: بانک های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات تکلیفی برای اقشار محروم جامعه سرعت داشته باشند.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه دولت مردمی آیت الله رئیسی در بخش های مختلف خدمات مختلفی به مردم ارائه می دهد افزود: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای سیاست های دولت مردمی ضمن ارائه خدمات و بسته های حمایتی دولت سیزدهم به مردم، نسبت به پیگیری و رفع مشکل متقاضیان دریافت وام از بانک های عامل اقدام کنند.

 

وی برعدم سخت گیری بانکها در پرداخت تسهیلات در کمترین زمان ممکن نیز تاکید کرد و گفت: بانک‌ها در تامین سرمایه برای پرداخت تسهیلات  مسکن، ازدواج،فرزند آوری، اشتغالزایی و قرض الحسنه به مردم بالاخص اقشار آسیب پذیر باید بیشتر تلاش کنند.

 

* استقبال جوانان و نوجوانان از اعتکاف سبب ارتقای معنوی جامعه می شود

صفوی همچنین در جلسه هماهنگی اعتکاف با اشاره به اهمیت موضوع اعتکاف تصریح کرد: با استقبال جوانان و نوجوانان از اعتکاف شاهد ارتقای معنوی جامعه خواهیم بود که نقش دستگاه های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش درترویج فرهنگ معنویت با نسل جوان مهم است.

 

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر همکاری همه دستگا های اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان در این مراسم معنوی بیان کرد: دشمن درصدد است با تبلیغات سوء بین نسل جوان با معنویت فاصله  ایجاد کند، که تا کنون نتوانسته اند آن نقشه های شوم خود را پیاده کنند چون مردم ما بیدارتر از قبل پای ولایت، نظام و انقلاب ایستاده اند لذا بایستی با استفاده از همه ظرفیت ها در آن پشتیبانی لازم را در برنامه های فرهنگی و معنوی شهرستان داشته باشیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن محکوم کردن این اقدام خاطرنشان کرد: دشمن هر زمان دیده ما در عرصه های مختلف پیشرفت کرده ایم ، با این اقدامات فرافکنانه خواسته اند جلوی پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بگیرند؛ هر چقدر دشمنان نظام به این دست از مسائل رو بیاورند مسلماً ملت ما بیدارتر و عزیزان نیروهای نظامی و امنیتی قوی تر از قبل خواهند شد.

 

کد خبر 1248226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha