تجلیل از ۲ پهلوان سنگری که با رژیم صهیونیستی مبارزه نکردند

تجلیل و قدردانی از دو ورزشکار سنگری که در مسابقات بین المللی از مصاف با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد محمدیان ضمن تشکر از حضور و اجرای برنامه های نماز جمعه (۳٠ بهمن) توسط ورزشکاران سنگری، از ۲ رزمی کار سنگری که در عرصه مسابقات بین المللی و مراحل نهایی از مواجه با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس انصراف داده و حاضر به رسمیت شمردن اسراییل نشدند، تقدیر کرد.

 

امام جمعه سنگر با گرامیداشت یاد و نام جهان پهلوان تختی افزود: نام او برای همیشه در عرصه ورزش ماندگار شد چرا که وی در کنار قهرمانی، وقتی متوجه مصدومیت در پای حرفیش شد، حین مبارزه هرگز به آن پای حریفش نزدیک نشد و از خود پهلوانی را به جا گذاشت.

 

وی همچنین ضمن قدردانی از ورزشکارانی که در کشاکش بین انتخاب قهرمانی و پهلوانی توانستند با انتخاب رضای خالق و انتخاب شرافت، آزادگی و مردانگی در مقابل رژیم سفاک و کودک کش اسراییل حاضر به مسابقه نشوند، گفت: این ورزشکاران با این کار نام خود را ماندگار و پر افتخار کرده و ما مردم این منطقه نیز به وجود این جوانان غیور افتخار می کنیم.

 

گفتنی است، در انتهای این مراسم با حضور مسئولین بخش از «سجاد خوش سیرت» عضو تیم ملی تکواندو و «کامران رضایی نژاد» عضو تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران، ۲ ورزشکاری که حاضر به مسابقه با رژیم صهیونیستی در مسابقات بین المللی نشدند تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1248237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha