آغاز فعالیت کمیته  روستایی و عشایری کانون های مساجد در استان ایلام

حجت الاسلام چراغی پور از آغاز فعالیت کمیته روستایی و عشایری کانون های مساجد در استان ایلام خبر داد و گفت: محور اصلی برنامه های کانون های مساجد برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(۳ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به عنوان مسئول کمیته مساجد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت می کند.

 

حجت الاسلام علی چراغی پور با بیان اینکه کمیته مسجد دهه فجر استان ایلام در چند بخش هنری، روستایی و عشایری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تدارک دیده است، گفت: این برنامه ها با همکاری اعضای کانون های فرهنگی و هنری به صورت ویژه در سطح مساجد استان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه محور اصلی برنامه ها در سطح کانون های فرهنگی و هنری انتقال پیام  انقلاب اسلامی به نسل جوان است، بیان کرد: برنامه های فرهنگی، هنری، دینی، قرآنی و مذهبی در سطح مناطق روستایی و عشایری استان در سطح مساجد استان به همت کمیته روستایی و عشایری کانون های مساجد تدارک دیده شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: بر این اساس فعالیت کمیته روستایی و عشایری کانون های فرهنگی و هنری مساجد در کانون فرهنگی و هنری موعود روستای حیدرآباد با برگزاری جلسه ای با حضور اعضا و مسئول ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد آغاز خواهد شد.

 

حجت الاسلام چراغی پور بیان کرد: برنامه های گرامیداشت دهه فجر در سطج مناطق روستایی و عشایری استان از ۱۲ تا ۲۲ بهمن اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، جشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت علی(ع)، حضور گسترده در مهمانی لاله ها، برگزاری جشنواره های روستایی بومی و محلی و اهدای کتاب در مناطق روستایی و عشایری از جمله برنامه های این ستاد خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در ایام الله دهه فجر سال جاری در تلاش است که با اجرای این برنامه ها زمینه های لازم را برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان فراهم کند.

 

کد خبر 1248262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha