نیازمند هم افزایی جوانان انقلابی برای انسجام بخشی به فعالیت های فرهنگی هستیم

عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) بر ضرورت و اهمیت تقویت هم افزایی جوانان انقلابی برای انسجام بخشی به فعالیت های فرهنگی تاکید کرد.

حجت الاسلام دکتر سید احمد رهنمایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان قم با اشاره به این که لازمه موفقیت در جنگ نرم فرهنگی و رسانه ای، اخلاص در عمل و مجاهدت شبانه روزی و خسته نشدن از سختی ها و موانع است، گفت: ما به تأسی از سیره نورانی اهل بیت(ع) در می یابیم که کار برای خدا خستگی ناپذیر است و یأس و نومیدی در این مسیر معنایی ندارد.

 

عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) افزود: امروز در جبهه فرهنگی اگر ما مخلصانه و متعهدانه برای رضای خدا کار کنیم، قطعاً یاری و نصرت الهی نیز شامل حال ما می شود کما این که در دوره های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر جا که ما به خدا توکل کرده و با وجود مشکلات و کمبودها، مجاهدت نموده ایم، موفقیت نیز با ما همراه بوده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ما باید بدانیم که برای موفقیت در عرصه جنگ نرم فرهنگی و این نبرد رسانه ای شدید، بیش از هر چیز نیازمند هم افزایی و همسویی جوانان مؤمن و انقلابی و تلاش در جهت انسجام بخشی به فعالیت های فرهنگی هستیم.

 

وی گفت: بی شک تلاش هدفمند در این راستا ما را در مسیر پیشبرد اهداف مدنظر در جهاد تبیین بسیار یاری می رساند به شرط آن که از سختی ها و مشکلات نهراسیم و با توکل بر خدا، اخلاص و مجاهدت و بهره گیری از همه ظرفیت های جریان انقلابی، کار را به پیش ببریم.

کد خبر 1248264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha