۳۵۰ نفر از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد منطقه دو ساری تست بینایی سنجی شدند

حجت الاسلام بریمانی گفت: امسال ۳۵۰ نفر از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری، از طرح غربالگری اختلالات بینایی سنجی بهره‌مند شدند.

حجت الاسلام مهدی بریمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه هفت هزار و ۱۶۶خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری قرار دارند و از حمایت های این نهاد بهره مند می شوند، اظهار کرد: بخشی از این مددجویان تحت حمایت را افراد سالمند تشکیل می دهند که در طول سال برای تامین سلامت آنها خدمات درمانی و پیشگیری ارائه می شود.

 

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری‌ افزود:در ۹ ماهه امسال ۳۵۰ نفر از سالمندان تحت حمایت، از طرح غربالگری اختلالات بینایی سنجی بهره‌مند شدند. 

 

وی اضافه کرد: در این طرح که با پیشرفته ترین دستگاه های بینایی سنجی انجام شد، به تمامی افراد شرکت کننده سبد معیشتی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان اهدا گردید.
 

 

حجت الاسلام بریمانی گفت: یکی دیگر از خدمات درمانی که با هماهنگی این نهاد و پزشکان معین انجام می شود طرح تخفیف ویزیت بیماران است که تمامی مددجویان تحت حمایت با مراجعه به این پزشکان، از تخفیف استفاده کرده و مبلغ ۳٠ هزار تومان بابت ویزیت می پردازند. 

 

وی تصریح  کرد: در ۹ ماهه امسال نیز ۵۴ نفر از زنان سرپرست خانوار  جهت بهره مندی از طرح جدید بیمه ۱۴ درصدِ زنان سرپرست خانوار به اداره بیمه تامین اجتماعی معرفی شدند. 

 

کد خبر 1248319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha