تمدید مهلت ثبت نام اولیه در مراسم اعتکاف آستان عبدالعظیم(ع)

مهلت ثبت نام اولیه برای شرکت در مراسم اعتکاف آستان حضرت عبدالعظیم(ع) تمدید شد.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، زمان ثبت نام اولیه برای شرکت در مراسم اعتکاف رجبیه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) تا روز هفتم بهمن‌ماه تمدید شد. این ثبت نام صرفاً اینترنتی و به صورت قرعه‌کشی است و امکان ثبت نام حضوری وجود ندارد.

 

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) متقاضیان شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند در زمان تعیین شده به نشانی اینترنتی https://etekaf.abdulazim.com مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره‌های ۵۱۲۲۵۵۴۰ و ۵۱۲۲۵۵۰۳ تماس گیرند.

 

مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در روزهای ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود. این مراسم صرفاً ویژه آقایان است و متولدین قبل از ۱۳۸۳/۱۰/۲۲ مجاز به ثبت نام هستند.

 

متقاضیان باید تمامی شرایط اعلام شده در سایت را هنگام ثبت نام با دقت مطالعه کرده و پس از پذیرش موارد مذکور، اقدام به ثبت نام کنند، زیرا در غیر این صورت امکان حضور متقاضیان در مراسم فراهم نخواهد شد.

 

اسامی نهائی معتکفین، صرفاً براساس قرعه کشی تعیین و اعلام خواهد شد و اسامی برگزیدگان نهایی پس از قرعه کشی در پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس قابل مشاهده بوده و برگزیدگان باید نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود از طریق سایت آستان اقدام کنند.

کد خبر 1248340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha