امید آفرینی در جامعه بخشی از جهاد تبیین است

ریواده با تأکید براینکه برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت مردم برگزار شود گفت: امید آفرینی درجامعه بخشی از جهاد تبیین است و همکاری در انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی و خدمات انجام شده به مردم در این راستا ضروری است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، احمد ریواده در نشست هم اندیشی مسئولان رسانه های استان با موضوع نقش رسانه درجهادتبیین واطلاع رسانی برنامه های دهه فجر با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، این ایام را فرصتی مغتنم دانست تا دستاوردهای نظام در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها از سوی متولیان امور برای مردم اطلاع رسانی و بیان شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه اطلاع رسانی رکن اساسی و تصمیم گیری در مقابله با جنگ ترکیبی ونرم دشمن است، افزود: رسانه‌ها باید در این زمینه توانمند شوند چرا که در این جنگ وسیع بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه بسیار اثر بخش است.

 

وی خشنودی ورضایتمندی مردم، امیدآفرینی، به وجود آمدن اعتماد،وحدت وهمبستگی وبیان دستاوردهای نظام ودولت سیزدهم را در این برهه زمانی مهم دانست وافزود: باید ازظرفیت رسانه ها و فضای مجازی با محوریت امیدبخشی در بین آحاد اقشار جامعه به‌منظور جلب رضایتمندی و اعتماد مردم به بهترین‌ نحو ممکن استفاده شود.

 

ریواده با تأکید براینکه رسانه اصلی ترین ابزار دشمن در جنگ ترکیبی است، ادامه داد: تولید محتوای مناسب در ایام دهه فجر در زمینه خدمات دولت و نظام اسلامی به مردم به عنوان حامیان و صاحبان اصلی آن باید مورد توجه جدی مسئولان و دستگاه‌ها با کمک رسانه‌ها باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان جهاد تبیین را عاملی مهم برای تنویر افکارعمومی به ویژه نسل جدید با انقلاب اسلامی او کارکردها و استعدادهای آن دانست و افزود: جهاد تبیین یعنی دستاوردهای نظام را به درستی بازگو کنیم.

 

وی بر لزوم هم افزایی مردم و مسئولان و انعکاس هوشمندانه فعالیت های توسعه محور در همه حوزه ها تاکید و تصریح کرد: روشنگری و ایجاد امید در جامعه نیاز امروز ایران اسلامی است.

 

حجت الله یحیایی نیز در این نشست به تشریح برنامه های بزرگداشت دهه فجر در قالب ستاد دهه فجر استان سمنان پرداخت و از مردم محور بودن برنامه های استاندار و مدیران ارشد در برنامه های بزرگداشت دهه فجر خبر داد.

 

معاون روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان گفت: به واسطه خارج شدن کشور از شرایط کرونایی، دیدارها و برنامه های استاندار و سایر مسئولان دهه فجر با محوریت حضور مردم در استان انجام خواهد شد.

 

وی گفت: افتتاح همزمان پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی، انجام سفرهای شهرستانی استاندار، سفر برخی از مقامات کشوریبه استان و حضور در گلزارهای شهدا از جمله این برنامه ها است.

 

در این نشست برخی از مسئولان رسانه های استان به طرح دیدگاهها و نظرات خود در خصوص جهاد تبیین و نقش رسانه ها، حمایت بیشتر مسوولان از رسانه های استان و لزوم همراهی و همکاری مدیران کل دستگاههای اجرایی با خبرنگاران و رسانه ها پرداختند.

 

 

کد خبر 1248436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha