سه سند اصلی برای رفع گره های ذهنی مردم در راستای انقلاب اسلامی

فاطمی بیان کرد: وصیت نامه امام (ره)، بیانیه گام دوم انقلاب و وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی، سه سند برای رفع گره های ذهنی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد گفت: جلسات شورای اطلاع رسانی بایستی جدی گرفته شود و حضور رسانه ها پررنگ تر صورت گیرد.

 

وی افزود: تا ابعاد موضوعی برای افراد فعال در یک حوزه مشخص نباشد نمی توانند از پی تبیین و اطلاع رسانی و انتقال پیام بر بیایند و تغییرات بوجود بیاید.

 

استاندار یزد بیان کرد: ما باید به مردم بگوییم که هر کجا انقلابی عمل کردیم موفق شدیم و هرکجا وا دادیم به مردم بگوییم که خوب عمل نکردیم مانند خودرو سازی و این اذعان را به مردم بیان کنیم.

 

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلام بیانیه محکمه پسند از 44 سال تاریخ انقلاب است که باید آن را بازخوانی و عمل کنیم تا موفق شویم.

 

فاطمی بیان کرد: اطلاع رسانی ما اگر صرفا نازل بر دستاوردها باشد ناقص است و باید زنجیره کامل ان را مورد توجه قرار دهیم.

 

استانداریزد ادامه داد: الان گره های ذهنی زیادی در اذهان مردم است و چون جنس اطلاع رسانی ما انعکاس اخبار منفی است به نوعی نتوانسته ایم موفق عمل کنیم.

 

وی افزود:ما وظیفه داریم که مبنای کار ما باید اصل انقلاب اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردها باشد .

 

استاندار یزد بیان کرد: نخستین تاکید ما این است که در دهه فجر محوریت بیانیه گام دوم انقلاب قرار گیرد که اگر سه سند وصیت نامه امام (ره) و بیانیه گام دوم انقلاب و وصیت نامه حاج قاسم را مورد توجه قرار دهیم بسیاری از گره های ذهنی ما حل می شود.

 

وی گفت: رسانه ها یادداشت، گزارش، تحلیل و خبرهای خود را باید استفاده کنند تا در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گام برداشته شود و به گفتمان تبدیل کنند.

 

فاطمی بیان کرد: مبنای اطلاع رسانی ما باید در جریان قرار دهیم که این هشتگ سازی ها به اطلاع رسانی ما جهت می دهد و باید در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز این جریان سازی صورت گیرد.

 

 

استانداریزد ادامه داد: آب، مسکن، گردشگری، علم و فناوری، محیط زیست  و دستاورد سفر به عنوان محورهایی است که می تواند در راستای اطلاع رسانی و تبیین برای ما موثر باشد.

کد خبر 1248446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha