سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الگوی همه آزادیخواهان جهان است

حجت الاسلام مشرفی با تاکید بر اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک الگو برای همه آزادیخواهان جهان است، گفت: اقدام ناشیانه پارلمان اروپا علیه سپاه، نشان دهنده عجز و ناتوانی آنهاست.

به گزاش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی امروز دوشنبه (۳ بهمن) در دیدار جمعی از طلاب، روحانیون، علما و اساتید حوزه های علمیه خراسان جنوبی با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و آغاز دهه مبارک فجر اظهار کرد: دشمن در طول تاریخ شیوه‌ های مختلفی را در مقابل اولیای دین و پیامبران الهی اعمال کرده‌ است اما همواره لطف خداوند با جبهه حق بوده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ضربه‌ هایی که دشمن در سه ماه قبل از جبهه انقلاب خورده است، مشهود است، افزود: به همین دلیل دشمن راه اهانت به ولایت فقیه را در پیش گرفت که نشان دهنده عملکرد صحیح و درست رهبر معظم انقلاب است.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک الگو برای همه آزادیخواهان جهان است، گفت: اقدام ناشیانه پارلمان اروپا علیه سپاه، نشان دهنده عجز و ناتوانی آنهاست.

 

حجت الاسلام امین رضا کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی هم در این مراسم اظهار کرد: امروز دشمن با دیدن پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در موضع ضعف قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به تقابل دو جبهه حق و باطل در طول تاریخ گفت: امروز پرچم جبهه باطل در آمریکا و انگلیس برافراشته شده است اما خود سیاستمداران آنها معترفند که افول موریانه‌ای آنها رقم خورده است.

 

حجت‌الاسلام کمالی صدور هسته‌های مقاومت به سرتاسر دنیای اسلام را یکی از از نگرانی‌های استکبار جهانی اعلام کرد و افزود: امروز دشمن می‌بیند که پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای نابودی و مقابله با دشمن و جبهه کفر آماده هستند و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و در داخل کشور نیز در برهه‌های مختلف از جمله سیل گلستان، تامین آب خوزستان، زلزله کرمانشاه و ... در کنار مردم قرار گرفته‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1248474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha