ایران و سوریه در مقابله با تروریسم در یک سنگر جنگیده اند

سپهبد علی محمود عباس با بیان اینکه ایران و سوریه از زمان‌های دور در مقابله با دشمن و تروریسم در یک سنگر جنگیده‌اند، گفت: از زمان تأسیس رژیم صهیونیستی، سوریه در خط مقدم مبارزه با این رژیم بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سپهبد علی محمود عباس، وزیر دفاع سوریه و هیئت همراه در دیدار با سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه  این افتخاری برای ما است که در تهران حضور پیدا کردیم، گفت: ان‌شاءالله این دیدار، همکاری دوستانه و برادرانه بیشتری را درپی داشته باشد.


وی با بیان اینکه ایران و سوریه از زمان‌های دور در مقابله با دشمن و تروریسم در یک سنگر جنگیده‌اند، گفت: از زمان تأسیس رژیم صهیونیستی، سوریه در خط مقدم مبارزه با این رژیم بوده است و همواره در کنار گروه‌ها و مجموعه‌هایی بوده که به دنبال استقلال هستند.



وزیر دفاع سوریه با تصریح این مطلب که افتخار می‌کنیم در کنار ایران هستیم و از انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کنیم، ادامه داد: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل اسرائیل ایستادگی و مقاومت کرده است و ایران در تمامی مراحل بحران سوریه در کنار کشورمان ایستاده است.



وزیر دفاع سوریه در این دیدار با تشکر از حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت، خواستار توسعه این‌ حمایت‌ها شد.
 

کد خبر 1248488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha