ارسال بیش از هفت هزار اثر به چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

راستی با اشاره به ارسال بیش از هفت هزار اثر به چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی گفت: علاوه بر حجم محصولات تولید شده در جبهه انقلاب، آثار باید کیفیت و استانداردهای لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ احسان راستی، دوشنبه(3 بهمن) در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی که در سیرجان برگزار شد؛ گفت: فراخوان جشنواره از خرداد ماه امسال در پنج محور منتشر و آثار از طریق سایت دبیرخانه دریافت شد.

 

مسئول فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور افزود: هفت هزار و 28 اثر تا 15 دی، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسید و توسط تیم متخصص داوری شد که در نهایت 13 اثر استانداردهای جشنواره را در رتبه های اول تا سوم به دست آوردند و  پنج اثر شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

وی با اشاره به اینکه قصد داریم جشنواره پنجم را بلافاصله پس از اتمام این دوره آغاز و فراخوان را تا پایان بهمن ماه اعلام کنیم؛ اظهار کرد: اما باید تغییراتی در محورهای آثار داده و دسته بندی را اندکی تغییر دهیم و در مجموع تا هفته دفاع مقدس سال آینده کل فرآیند به اتمام برسد.

 

راستی اظهار کرد: برخی آثار رسیده مانند نماهنگ و پویانمایی کیفیت بالاتری داشت و برخی محورها نیازمند تلاش بیشتر است از جمله در اپلیکیشن که هیچیک از آثار ارسالی نتوانست حد انتظار و استاندارد ما را احصا کند و فقط یک اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

 

وی با افزودن اینکه در اینفوگرافی و پادکست هم وضعیت مشابه اپلیکیشن است؛ تأکید کرد: باید علاوه بر حجم محصولات تولید شده در جبهه انقلاب، به کیفیت و استانداردها برسیم زیرا تولید محتوا توسط دشمنان در بالاترین سطح کیفیت قرار دارد و ما اگر بخواهیم در این نبرد مقدس که رهبری فرمود خرمشهرها در پیش است {حضور داشته باشیم} اصلی ترین خرمشهرها فضای مجازی است که دشمن امروز آن را تصرف کرده است.

 

راستی در پایان تصریح کرد: در فضای مجازی با دشمنی طرف هستیم که دست برتر را دارد و ما هنوز به نقطه پیروزی نرسیدیم و همه فعالان فضای مجازی در صنوف مختلف، مردم، هنرمندان، نهادها و دستگاه های حاکمیتی و بخش های فرهنگی و گروه های مردم نهاد و... همه باید تلاش کنیم.

کد خبر 1248497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha