مساجد پایگاه اصلی اسلام و انقلاب/ دستاوردهای انقلاب در دهه فجر تبیین شود

حجت الاسلام سلیمانی فرد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این شرایط حساس مهم خواند و گفت: در فضای جامعه شبهات زیادی وجود دارد که باید برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد امروز (دوشنبه 3 بهمن) در جلسه هماهنگی برنامه «۱۰ شب ۱۰ مسجد» با هیئت امنای مساجد کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان با گرامیداشت چهل و چهارمین بهار آزادی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: امسال در این دوره حساس و جنگ اقتصادی با اجرای کارهای همدلانه، مومنانه و موثر و اثربخش به خصوص در پایگاه اصلی اسلام و انقلاب که مساجد هستند بتوانیم امیدآفرینی و نیل به اهداف مقدس نظام اسلامی که مدنظر امام (ره) و مقام معظم رهبری است را در عمل گام برداریم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه مسجد بهترین نقش را در این زمینه دارند، افزود: اصحاب مسجد، هیئت امنا، خادم، امام جماعت، پایگاه مقاومت، کانون فرهنگی، مرکز نیکوکاری و تمام کنشگران اجتماعی و فعال در مساجد می توانند در این مسیر نقش ویژه ای را ایفا کنند.

 

وی ادامه داد: این افراد در نهضت مواسات و همدلی، مشکلات کرونا، سیل گلستان، دوران حماسه و دفاع مقدس و انقلاب این حرکت ظلم ستیزی را از مسجد آغاز کردند و ادامه می دهند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد اظهارداشت: مساجد نقش مهمی را می توانند در آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با این فضا ایفا کنند.

 

وی گفت: اگر امام مسجد، پایگاه مقاومت بسیج، مرکز نیکوکاری و کانون های فرهنگی و هنری در کنار هم ید واحده باشند در مقابل دشمن و شرایط پیچیده و سخت می توانند موثر باشند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این شرایط حساس مهم خواند و افزود: در فضای جامعه شبهات زیادی وجود دارد که باید برای نسل جوان تبیین شود.

 

وی با بیان اینکه با ایمان، وحدت و همدلی می توانیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم، گفت: در استان گلستان اقوام و مذاهب گوناگون با راهبری علما به صورت مسالمت آمیز در حال زندگی هستند و مشکلی ندارند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد ادامه داد: عمق نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران زیاد است و به همین دلیل دشمنان به دنبال محدود کردن، ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای، معیشت و غیره هستند تا با ایجاد این مشکل نتوانیم کاری انجام دهیم.

 

وی گفت: باید کسانی که در چارچوب انقلاب اسلامی کار می کنند، نقد دلسوزانه داشته باشند، یعنی نقاط قوت و ضعف را در کنار هم بیان کنند ولی الان برعکس شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد بهار آزادی فرصتی برای بیان رویش ها و خدمات انجام شده در این سال ها است.

 

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل مسجد سنگر است، نباید سنگر را رها کنیم، گفت: اعضای هیئت امنا و اصحاب مسجد باید برنامه های خوبی را در کارگروه مساجد اجرا کنید تا این سنگر به خوبی حفظ شود.

 

 

 

کد خبر 1248500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha