رویداد «یک صدا ایران» محلی برای شناسایی دانش آموزان هنرمند است

نظری گفت: رویداد «یک صدا ایران» محلی برای شناسایی و پرورش هنرمندان دانش آموزی و تقدیم به نظام است.

سیدرضا نظری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را انجام می دهد تا تمام فعالیت های خود را ریشه ای حل کند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه آینده انقلاب و نظام و ایران اسلامی قرار است به دست دانش آموزان رقم بخورد، افزود: باید یک کار بنیادین و ریشه ای و باشکوه در آموزش و پرورش انجام داد تا در آینده نظام از طریق دانش آموزان به صاحب اصلی اش برسد.

 

وی ادامه داد: بهترین شکل آموزش برای دانش آموزان زبان هنر است، یادگیری باید با زبان هنر همراه باشد و برای این کار باید هنرمند خوب داشته باشیم تا اثربخشی آن را در دانش آموزان ببینیم.

 

نظری با اشاره به اینکه رویداد یک صدا ایران می تواند این رسالت را دنبال کند، گفت: بهترین استعدادها در آموزش و پرورش در همه زمینه ها است و این موضوع به همه دستگاه ها اعلام شده که آموزش و پرورش دانش آموزان را شناسایی می کند و آموزش باید با آن دستگاه باشد.

 

وی افزود: رویداد یک صدا ایران محلی است که ما می توانیم هنرمندان دانش آموزی را شناسایی کرده و پرورش دهیم و تقدیم نظام کنیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اظهارداشت: یک صدا ایران می تواند واقعا یک صدا ایران در آموزش و پرورش باشد.

 

وی با اشاره به بسته شدن مدارس در حوادث، گفت: من همیشه مخالف بسته شدن مدارس بوده ام. به ازای هر یک روزی که دانش آموز مدرسه نیست افت تحصیلی زیادی داریم.

 

نظری افزود: ما نمی خواهیم مدارس ما غیرحضوری شود، بسیاری از مدارس ما قابلیت دوگانه سوز شدن را دارند.

 

وی در خصوص استفاده برخی از معلمان از دیگر نرم افزارها برای آموزش، گفت: استفاده از بقیه نرم افزارها به غیر از شاد ممنوع است و اگر معلمی رعایت نکرد تذکرات لازم را خواهیم داد.

 

 

کد خبر 1248536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha