دهه فجر تولد مجدد مکتب اسلام و جبهه دینی است

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه دهه فجر رساترین فریاد تاریخی جبهه دینداری امت و امام را به گوش دنیا رساند گفت: دهه فجر، تولد مجدد مکتب اسلام و اهل بیت و جبهه دینی و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده در نشست اعضای کمیته قرآن و بقاع متبرکه دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان گفت: دهه فجر، تولد مجدد مکتب اسلام و اهل بیت و جبهه دینی و انقلابی است.

 

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: دهه فجر رساترین فریاد تاریخی جبهه دینداری امت و امام را به گوش دنیا رساند.

 

وی اذعان داشت: دهه فجر ثابت کرد که مکتب اسلام و اهل بیت(ع) و عاشورای حسینی همواره زنده و پویا و کارآمد است.

 

حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان کرد: دهه فجر شروع تحولات عمیق و همه جانبه و شروع شکوفایی مادی و معنوی به نام قرآن و اسلام بود.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر آغاز عزت و عظمت جایگاه و منزلت زنان در جامعه اسلامی و انقلابی است تصریح کرد: بانوان جامعه ما با دهه فجر و پیروزی انقلاب به باورمندی و بلوغ سیاسی و فرهنگی رسیدند و امروز در همه عرصه ها نقش آفرینی می کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز مخالفت با سپاه هم به خاطر عمق کینه و بغض دشمن با این رکن رکین جبهه دینی و انقلابی است، گفت: کینه دشمن هم به خاطر ولایت مدار بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن این نهاد خدمتگذار است.

 

حجت الاسلام علیزاده اعلام کرد: هر جا که سپاه ورود کرده ستون فقرات جبهه استکبار و آمریکا لرزید و دستش قطع شد.

 

وی گفت: امروز دست قدرتمند امت و امام جامعه اسلامی در قالب جبهه و جریان مقاومت به رهبری سپاه مقتدر با استکبار جهانی به مواجهه برخواسته است.

 

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: خدمات همه جانبه سپاه برای اسلام و انقلاب و جبهه مقاومت بر دنیا واضح و روشن است.

 

وی تاکید کرد: توهین و جسارت به سپاه توهین و جسارت به انقلاب و اسلام و ملت بزرگوار ایران اسلامی است و قطعا بی پاسخ نمی ماند چون پاسداری یک فرهنگ یک بینش و یک مکتب مبارزه با ظلم و انحراف است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال دو قطبی سازی کاذب در جامعه ایرانی با روش های مختلف است اظهار کرد: این مشابه همان روش است که جریان استکباری در طول تاریخ دینداری به دنبال فرقه فرقه کردن جوامع اسلامی بوده است.

 

کد خبر 1248540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha