آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۲۰۰ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر

هادی از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۲۰۰ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، امیر هادی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب شکوهمند ایران اسلامی طی دهه های اخیر و به ویژه تلاش ها و خدمات ارزنده دولت در طی یک سال و نیم گذشته، در جمع خبرنگاران گفت: این خدمات و درستاوردهای ارزشمند باید در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

 

فرماندار اراک با اشاره به اینکه مجموعه دولت تمام تلاش خود را برای ارایه خدمات مطلوبتر به مردم عزیز به کار گرفته است، افزود: مجموعه فرمانداری اراک نیز با تلاش و کوشش در طی یک سال گذشته فعالیت های گسترده ای را در جهت رفع مشکلات پیش روی مردم و ارایه خدمات مطلوب به همشهریان انجام داده است که دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین این دستاوردها است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۲۰۰ طرح عمرانی را در شهرستان اراک شاهد هستیم، ادامه داد: از این تعداد، ۱۸۰ طرح آماده بهره‌برداری است.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه عملیات اجرایی ۲۰ طرح مهم نیز در دهه فجر آغاز می‌شود، ادامه داد: این برنامه ها با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

 

هادی خاطر نشان کرد: برای افتتاح طرح های مذکور پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و با افتتاح این طرح‌ها برای ۲ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

 

مجموعه فرمانداری اراک نهادی ایستاده و آماده ارایه خدمات به مردم

 

فرماندار اراک با اشاره به تلاش ها و فعالیت های مجموعه فرمانداری اراک در طی ۱۴ ماه گذشته، گفت: فرمانداری اراک یک نهاد ایستاده با مدیران توانمند و خدوم است که مدیران ادارات و بخش‌های مختلف نیز پای کار ایستاده بودند و خدمات خود را در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، عمرانی و سایر بخش‌ها به خوبی به مردم ارایه کردند.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه فرمانداری نماد حاکمیت و حکمرانی در هر شهرستان است، اظهار کرد: این نهاد هماهنگ کننده دستگاه‌های اداری و اجرایی است و طی یک سال و نیم گذشته با تلاش های انجام شده خدمات گسترده ای انجام شده که مردم شهرستان اراک خود به خوبی شاهد آن بودند.

 

این مقام مسئول به مسائل و مشکلات ماه های گذشته و برخی نا امنی ها و اغتشاشات اشاره کرد و گفت: در این ماه ها همه مجموعه به منظور برقراری نظم و آرامش همشهریان عزیز پای کار بوند و هماهنگی اعضای شورای تامین اراک در برقراری نظم و امنیت جای تقدیر دارد.

 

هادی اضافه کرد: بحران سه ماهه پاییز امسال که با یک جریان رسانه‌ای سنگین و صف‌آرایی قابل توجه از سوی رسانه‌های معاند و شبکه‌های اطلاعاتی موساد و سازمان منافقین بود که با حفظ سطح هوشیاری و خونسردی از سوی اعضای شورای تامین به بهترین شکل مدیریت شد و کارنامه قابل دفاعی در این حوزه ارایه شد.

 

سفر رییس جمهور به استان مرکزی خیرات و برکات فراوان داشت

 

فرماندار اراک در ادامه با اشاره به سفر رییس‌جمهوری به استان مرکزی و شهرستان اراک، گفت: این سفر خیرات برکات فراوانی را برای استان مرکزی داشت که در این سفر شاهد تعیین تکلیف و تامین اعتبار برای بسیاری از پروژه‌های قدیمی و آثار تاریخی اراک که سال‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌بردند، بودید.

 

هادی موزه دفاع مقدس، کتابخانه مرکزی، بیمارستان ۹۶ تخت خوابی زنان و زایمان اراک، تقاطع غیرهمسطح سنجان، تکمیل پروژه آبرسانی به اراک از سد کمال صالح و بیمارستان ولیعصر (عج) این شهر را مهمترین طرح‌هایی دانست که در سفر رییس جمهور تامین اعتبار شدند و ادامه داد: تامین اعتبار و آغاز عملیات آبرسانی به شهر داوودآباد و ۳۴ روستای مسیر فراهان، آغاز عملیات مجتمع امرآباد شهر اراک، تامین زمین و اعتبار برای مجتمع اداری بخش معصومیه و اصلاح شبکه‌های آبرسانی روستاهای شهرستان اراک از اقدامات صورت گرفته است که با جدیت پیگیری می‌شود.

 

تامین اعتبار ویژه پایگاه سلامت در شهر اراک

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در اراک به عنوان مرکز استان مرکزی با بیش از ۵۰ درصد جمعیت این استان، ۳۸ پایگاه سلامت شهری وجود داشت که بیشتر آنها استیجاری بود، گفت: در این راستا تلاش های گسترده ای انجام شده و ‌اکنون ۱۵ پایگاه سلامت در این شهر تامین اعتبار شده است.

 

هادی در ادامه با اشاره به اینکه تکمیل یک مرکز جامع سلامت نیز در یک سال گذشته در اراک انجام شد، اظهار کرد: در این مدت، هشت پایگاه اورژانس شهری در شهرستان اراک تکمیل و بخشی به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 1248542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha