تلاش مجاهدانه سپاه روشی برای خنثی‌سازی توطئه‌ها علیه انقلاب

شعبانی گفت: سپاه پاسداران تلاش مجاهدانه را روشی برای خنثی‌سازی توطئه‌ها علیه انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز (سه شنبه ۴ بهمن) در دیدار با با فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» شهرستان جهرم گفت: کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از اسلام و ممالک اسلامی بوده و به واسطه این اقدامات است که سپاه ریشه در قلوب مؤمنان دارد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: سپاه با حضور قدرتمندانه در صحنه‌های مختلف حقیقت انقلاب اسلامی را به نقطه امنیت کامل و ثبات واقعی رسانده و تلاش مجاهدانه را روشی برای خنثی‌سازی توطئه‌ها علیه انقلاب کرده است.

 

رئیس شورای تامین شهرستان جهرم اعلام کرد: ملت ایران، حمایت های همه جانبه غرب و اروپا از رژیم بعث عراق و شخص صدام در دوران دفاع مقدس و قرار دادن تسلیحات نظامی، شیمیایی و کشتارجمعی و به خاک و خون کشیدن مردم بیگناه در شهرهای کشورمان را هرگز فراموش نمی کنند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان با بیان اینکه مجموعه تیپ المهدی (عج)، بسیج و سپاه شهرستان جهرم در تمام صحنه ها و بحران ها در کنار شهروندان و مردم‌ بوده اند، تاکید کرد: مردم مقتدرانه از نهاد مقدس و انقلابی سپاه پاسداران حمایت و اجازه کوچکترین خدشه به عظمت این نهاد مردمی را نمی دهند.

 

کد خبر 1248569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha