قرآن سوزی نشانه استیصال اروپا در گسترش روز افزون دین مبین اسلام است

طاهری گفت: قرآن سوزی نشانه استیصال اروپا در گسترش روز افزون دین مبین اسلام در این کشورها است و علاقمندان دین مبین اسلام بین مردم کشورهای اروپایی در حال افزایش هست.

مهدی طاهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: افراطیون سوئدی حماقت بزرگی در قرآن سوزی اخیر انجام داده که فکر می کنند این مسئله می تواند گسترش دین مبین اسلام در اروپا را متوقف کند.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: قرآن سوزی نشانه استیصال اروپا در گسترش روز افزون دین مبین اسلام در این کشورها است و علاقمندان دین مبین اسلام بین مردم کشورهای اروپایی در حال افزایش هست.

 

وی با اشاره به اینکه همچون سایر نهادهای مدنی و مسلمانان کشورهای مختلف این اقدام شوم و وقیحانه افراطیون سوئدی را محکوم می کنم، افزود: این اقدام قلب میلیون های مسلمان جهان را به درد آورد که برخی از افراطیون بتوانند در برابر گسترش دین مبین اسلام مقابله کنند.

 

طاهری خاطر نشان کرد: توهین به مقام معظم رهبری در نشریه فرانسوی، اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران و هم اکنون قرآن سوزی در سوئد نشان می دهد که آنها نه با جمهوری اسلامی بلکه با دین مبین اسلام مشکل دارند و تلاش دارند تا از نفوذ این دین در بین آحاد جامعه اروپایی جلوگیری کنند.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام داشت: اروپایی ها این را بدانند که همچون کشیشی که در آمریکا قرآن را سوزاند و امروز اثری از ایشان دیده نمی شود این کافران نیز به درک واصل خواهند شد.

 

کد خبر 1248650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha