اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به آبادان

فتاح، از اخصیص اعتبار ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریالی از سوی بنیاد مستضعفان به آبادان خبر داد و گفت: ۳۷۰ واحد مسکونی برای محرومان فاقد پوشش حمایتی، مددجویان کمیته امداد و خانواده‌های دارای چند معلول بهزیستی در آبادان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سید پرویز فتاح، امروز سه شنبه (۴ دی) در نشست شورای اداری شهرستان آبادان که با حضور استاندار خوزستان در فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در حوزه مسکن محرومان در سراسر کشور اقدامات بسیار زیادی انجام داده است، اظهار کرد: این بنیاد ۳۷۰ واحد مسکونی برای محرومان فاقد پوشش حمایتی، مددجویان کمیته امداد و خانواده‌های دارای چند معلول بهزیستی در آبادان با مشارکت دستگاه‌های مربوطه احداث می کند.

 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور، به اختصاص وام قرض‌الحسنه برای نیازمندان آبادان اشاره کرد و افزود: اعتبار تخصیصی بنیاد در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه محرومان این شهرستان به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

 

وی از پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال برای کمک‌های موردی و بسته‌معیشتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آبادان و اروندکنار خبر داد و تصریح کرد: به هر یک از نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در آبادان و اروندکنار، ۱۰۰ میلیارد ریال تخصیص داد می شود.

 

فتاح، خاطر نشان کرد: بنیاد مستضعفان ۱۰۰ میلیارد ریال برای لایروبی انهار و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز برای مبلمان شهری آبادان اختصاص می دهد.

 

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان علاوه بر این اقدامات، احداث ۱۸ زمین چمن مصنوعی ورزشی و ۱۳ زمین بازی کودکان در این شهرستان را با اعتباری ۲۰۰ میلیارد ریال عهده‌دار شده است، گفت: با توجه به بهره‌برداری از بیمارستان علوی و کمک به وزارت بهداشت برای تجهیز این بیمارستان، ۲۵۰ میلیارد ریال برای محوطه‌سازی، تامین آمبولانس، ۱۲ تخت دیالیز و یک دستگاه سونوگرافی از سوی بنیاد مستضعفان اختصاص داده شد.

 

کد خبر 1248682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha