شرکت ۳۴۰ خواهر بسیجی در جهرم در طرح «ولایت»

زارعی گفت: دوره طرح «ولایت» با حضور ۳۴۰ خواهر بسیجی جهرم به مدت یک روز با محتوای اعتقادی، در مجتمع «امام امیرالمومنین (ع)» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مهدی زارعی امروز سه شنبه (۴ بهمن) به خبرنگاران گفت: دوره طرح «ولایت» ویژه بسیجیان خواهر پایگاه های مقاومت بسیج با محتوای اعتقادی، در مجتمع «امام امیرالمومنین (ع)» سپاه ناحیه جهرم برگزار شد.

 
 
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به حضور تعداد ۳۴۰ نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت در این دوره آموزشی افزود: شرکت کنندگان در این دوره را فرماندهان و اعضای شورای پایگاه، اعضای گردان «الزهرا س)»،  فعالان قرآنی و اعضای شورای حوزه مقاومت و... تشکیل می دادند. 
 
 
وی به محتوای تدریس شده در این دوره آموزشی، عنوان کرد: این دوره با موضوعاتی از قبیل احکام، توحید، معاد، طرح کلی اندیشه اسلامی، بصیرتی سیاسی و کارگاه سواد رسانه، با حضور مربیان شهرستان جهرم، به مدت یک روز، برگزار شد. 
 
 
زارعی با اشاره به اینکه دوره طرح «ولایت» با همکاری بخش تعلیم و تربیت سپاه جهرم برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این مراسم از مسئول تعلیم و تربیت، مسئول قرآنی، مربیان فعال و سرمربی حلقات صالحین این حوزه، با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.
کد خبر 1248689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha