شورای اطلاع رسانی می‌تواند منشا هدایت افکار عمومی باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در شرایط حاضر فضای مجازی کارآمدترین حوزه برای هدایت افکار عمومی است، گفت: شورای اطلاع رسانی می‌تواند منشا این مهم باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حسن ناهیدی ظهر امروز در بیست و دومین نشست شورای اطلاع رسانی استان گفت: دشمن وقتی از تصرف مرزها بازماند، به سوی تسخیر مغزها حرکت کرد تا اراده خود را به جامعه جهانی تحمیل کند.

 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: در گذشته دشمن با کمک نظامی‌گری و امروز با کمک فضای مجازی و رسانه به دنبال تامین منافع خود است و می‌خواهد با تولید محتوای مختلف به ویژه در حوزه اسلام هراسی، مانع از گسترش و صدور اسلام و انقلاب شود.

 


وی بیان کرد: دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی و ایجاد تحرکاتی در داخل کشور، به فکر همسو کردن سایر کشورها با اهداف خود بوده تا با فشار به روی ملت و نظام ما و جنگ‌های ترکیبی به اهداف شوم خود برسد.

 

 

ناهیدی با بیان اینکه احساس خطر دشمن از ما واقعی است برای همین همه نیروهای خود را پای کار آورده است، اظهارکرد: در این راستا شورای اطلاع رسانی تخصصی‌ترین حوزه مبارزه با تولید محتوای دشمنان است.

 

 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه  در شرایط حاضر فضای مجازی کارآمدترین حوزه برای هدایت افکار عمومی است، گفت: شورای اطلاع رسانی می‌تواند منشا این مهم باشد تا با آسیب شناسی موضوعات مختلف بتواند ذهن مردم را آگاه تر کند.

 

 


ناهیدی در ادامه دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازخوانی اهداف انقلاب نام برد.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین «عباس سرشته» سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در این نشست از تشکیل قرارگاه رسانه‌ای در ذیل این شورا خبر داد و گفت: طرح قرارگاه رسانه‌ای در شورای فرهنگ عمومی مصوب شد و با توجه به بار مالی آن، پرداخت آن از سوی معاون سیاسی استاندار مورد تایید واقع شد.

 

 

وی موضوعات قابل پرداخت در این قرارگاه را آسیب شناسی فضای مجازی، شبهه‌یابی در فضای مجازی و تولید محتوا و انتشار تولیدات نام برد.

 

 

حجت‌الاسلام سرشته به پیش‌نویس تشکیل چهار کمیته آموزش و سواد رسانه‌ای، کمیته اطلاع رسانی، کمیته نظارت، کمیته امنیت روانی در ذیل این شورا هم اشاره کرد و از حاضران خواست در خصوص وظایف و اعضای این کمیته‌ها اظهارنظر کنند.

 

 

در ادامه این نشست حاضران به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص چهار کمیته مطرح شده پرداختند و مصوب شد ظرف مدت یک هفته کمیته‌ها تشکیل و شرح وظایف اعلام شود.

 

 

 

کد خبر 1248712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha