حماسه مردمی ششم بهمن آمل نمونه بارز وفای به عهد با بنیانگذار کبیر انقلاب است/ دولت قدر ملت را بداند

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه دولت باید قدر ملت را بداند، گفت: علی رقم کلان خدمات که دولت سیزدهم داشت اما معضل عدم ثبات بازار و قیمت پائین محصولات کشاورزی و باغی موجبات ناراحتی ملت را فراهم کرده که رفع این مشکلات باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز(۵بهمن) در مراسم گرامیداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰آمل که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد،‌ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام هادی(ع) و یاد و نام۱۳۶شهید حماسه جنگل به ویژه ۴۱شهید حماسه ششم بهمن آمل،‌اظهار کرد: حفظ عهد و پیمان یکی از اخلاق های خدایی است جمله منقش شده بر نگین انگشتری امام هادی(ع) بوده است. که نشان از اهمیت این جمله دارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حادثه شهر هزار سنگر آمل مظهر بارز حفظ عهد و وفای به عهد است، افزود: عهدی که مردم این شهر با خدا، نظام،‌شهدا،‌امام خمینی(ره) داشتند به درستی به این عهد و میثاق خویش عمل کردند. حضور جانانه مردم آمل در مقابل منافقین به جای فرار شایسته تحسین و تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه در این چهل و چند سالی که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد توطئه های بیشماری از ضد انقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است اما ملت ایران به درستی جلوی تمامی این فتنه ها و داغتشاشات جانانه ایستادند، گفت: ایستادگی ملت ایران پای انقلاب اسلامی نمونه کامل از وفای به عهد است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه به واسطه حماسه ششم بهمن آمل از این شهر با عنوان هزار سنگر یاد می شود،‌ اذعان کرد: مردم آمل در این حماسه از شهر، نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

 

وی با مروری برحماسه آفرینی های مردم ایران در ششم بهمن آمل، دفاع مقدس، دفاع از حرم، فتنه ۸۸، آبان ۹۸ و اغتشاشات اخیر کشور بیان کرد: ملت ایران به پشتوانه نخبگان امروز در قله های پیشرفت قرار دارند و در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، نظامی و ... خودکفا هستند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن تحسین اقدامات دولت انقلابی آیت الله سید ابراهیم رئیسی برلزوم رفع مشکلات مردم ایران اسلامی از سوی مسئولین تاکید کرد و گفت: علی رقم کلان خدمات که دولت سیزدهم داشت اما معضل عدم ثبات بازار و قیمت پائین محصولات کشاورزی و باغی موجبات نارضایتی و ناراحتی ملت را فراهم کرده که رفع این مشکلات باید مورد توجه باشد.

 

وی با تاکید براینکه دولت باید قدر ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی را بداند، گفت: مسئولین زمینه ساز تحقق خواسته های ملت باشند.

کد خبر 1248842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha