اختصاص ۲ میلیارد تومان برای تکمیل گلزارها و یادمان‌های شهدا در گلستان

وزیری با اشاره به اختصاص ۲ میلیارد تومان برای تکمیل گلزارها و یادمان های شهدا در سفر اول دولت سیزدهم به استان گلستان گفت: تا پایان امسال همه گلزارهای شهدا مرمت و تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، اسرافیل وزیری امروز (چهارشنبه ۵ بهمن) در نشست با خبرنگاران عضو ستاد خبری فجر گلستان اظهارکرد: در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی شامل یادواره های شهدا، طرح سپاس و تجلیل از مادران شهدا، جشن های پیروزی انقلاب، نشست ها و همایش‌ها و ... است.


رئیس کمیته امور ایثارگران ستاد دهه فجر گلستان گفت: مراسم معنوی مهمانی لاله ها در ۱۹ هزار گلزار شهید سراسری کشور برگزار می شود اما امسال در برخی استان ها مراسم به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این مراسم امسال در گلزار شهدای روستای آق قایه گنبدکاووس که ۴۵ شهید اهل سنت استان در آنجا تدفین هستند برگزار می شود. این مراسم به صورت زنده و مستقیم از شبکه های سراسری پخش می شود.

 

وزیری یکی از اقدامات در دولت سیزدهم را تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر عنوان کرد و گفت: حدود ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این افراد در قالب ۷۵ درصد دستگاه های اجرایی تبدیل وضعیت شدند.

 

وی با اشاره به اختصاص ۲ میلیارد تومان برای تکمیل گلزارها و یادمان های شهدا در سفر اول دولت سیزدهم به استان گفت: تا پایان امسال همه گلزارهای شهدا مرمت و تکمیل خواهد شد.

 

کد خبر 1248863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha