راهبرد انشقاق قومی و مذهبی راهبردی پوسیده و شکست‌خورده است/ لزوم الگوگیری از نظام ولایت باوری شهید قاسم سلیمانی

سردار معروفی با اشاره به نظام ولایت باوری شهید قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم ذوب در ولایت بود. اجازه نمی داد هرگز منویات رهبری روی زمین بماند. مسئولین اگر اقتصادی مقاومتی را در دستور کار قرار می دادند امروز هرگز با این مشکلات اقتصادی مواجه نبودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار حسین معروفی امروز(۵بهمن) در مراسم گرامیداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰آمل که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام هادی(ع) و یاد و نام شهدای استان مازندران به ویژه ۴۱شهید حماسه مردمی ششم بهمن آمل، اظهار کرد: عقبه و پیشینه مردم شریف استان مازندران به دینداری، ولایتمداری،‌دفاع از انقلاب،‌دفاع مقدس و دفاع از حرم شایسته تحسین است که باید این خصیصه های مازندرانی ها الگوی همکان باشد.

 

 معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بر لزوم مستند شدن حماسه ششم بهمن آمل تاکید کرد و خواستار تولید فیلم، کتاب و آثار هنری با محوریت حماسه مردمی ششم بهمن آمل شد.

 

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم برای انقلاب اسلامی خروجی تهیه کنیم باید یک فهرستی را لیست کنیم و بیش از یک ساعت فقط آن فهرست را قرائت کنیم، افزود: هوشمندی ملت ایران اسلامی یکی از این فهرست ها است .

 

سردار معروفی با بیان اینکه حماسه ششم بهمن آمل نمونه بارزی از هوشمندی ملت ایران اسلامی است، گفت: حضور در سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، حشور در مراسم تشییع شهدا، حضور در راهپیمایی ۱۳آبان و... نمونه هایی دیگر از هوشیاری مردم ایران عزیز است.

 

وی با بیان این‌که عده‌ای نمی‌خواهند بگویند که ملت ایران هوشمند است، افزود: این در حالی است که ملت ایران هوشمندی فوق‌العاده‌ای دارد و از همان دوران مبارزات انقلاب تاکنون، این هوشمندی را به اثبات رسانده است.

 

سردار معروفی خاطرنشان کرد: از همان دوران مبارزات و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، با هدایت و مدیریت امام خمینی (ره)، همه گروه‌ها، سلایق، مذاهب و همه اقوام برای سرنگونی طاغوت مشارکت کردند و انقلاب پیروز شد.

 

وی اضافه کرد: دشمن جنگی به راه انداخت که همه مردم از اقشار و گروه‌های مختلف در آن شرکت کردند و هشت سال جنگ نابرابر را تاب آوردند و انقلاب نوپای ما در برابر کشورهای مختلف جهان ایستاد و این تاب‌آوری به‌واسطه نقش‌آفرینی اقوام و مذاهب و گروه‌های مختلف رخ داد.

 

سردار معروفی افزود: بعدازآن در جریان سازندگی، جریان هسته‌ای، جنگ نابرابر احزاب ۸۸ نیز ملت ایران به فرمان رهبری صف‌آرایی کردند و مهر تأییدی بر انقلاب اسلامی زدند و سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ بازهم مردم راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند و پای ولایت و دین خود ایستادند.

 

وی با بیان این‌که این‌ها همه از هوشمندی ملت ایران است، گفت: امسال نیز استکبار همه اسب‌ها را زین کردند و فکر کردند این ملت خسته است اما ملت ایران بازهم هوشمندی به خرج دادند و روز ۱۳ آبان امسال که جمعه بود، همه به صحنه آمدند، جمعیتی به‌اندازه همه اغتشاشگران در سراسر ایران حضور یافتند.

 

سردار معروفی تصریح کرد: این‌ها همه از هوشمندی ملت ایران است و راهبرد انشقاق قومی و مذهبی راهبردی پوسیده و شکست‌خورده است و دلیل آن این است که این ملت عاشورایی است و نطفه این انقلاب در عاشورا بسته شده و به فضل الهی در ۵۷به پیروزی رسیده است.

 

وی با اشاره به شعار حاج قاسم سلیمانی که ما «ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم» تصریح کرد: این شعار یعنی اینکه ما در جنگ‌ها و تهاجمات نابرابر ایستاده‌ایم و همان‌طور که لشکر پرشمار یزید نتوانست ذائقه ۷۲ نفر را تغییر دهد، رسانه‌های معاند و حرکت‌های ظالمانه نیز نمی‌توانند ذائقه این ملت و محاسبه این ملت را تغییر دهند.

 

سردار معروفی با اشاره به نظام ولایت باوری شهید قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم ذوب در ولایت بود. اجازه نمی داد هرگز منویات رهبری روی زمین بماند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اشاره به منویات زمین مانده رهبری همانند اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان شد: مسئولین اگر اقتصادی مقاومتی را در دستور کار قرار می دادند امروز هرگز با این مشکلات اقتصادی مواجه نبودیم.

 

همرزم شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه شهید سلیمانی سیاسی بود اما سیاسی کاری نمی کرد، افزود: حاج قاسم سلیمانی با پیروی از منویات رهبری نگاه اهل سنت را نسبت به شیعیان عوض کرد.

کد خبر 1248864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha