جهاد تبیین؛ مهم‌ترین کار مبلغان دین/ مساجد آمادگی کامل برای برگزاری اعتکاف را داشته باشند

آیت الله فلاحتی مهم‌ترین کار مبلغان دین را جهاد تبیین دانست و گفت: برنامه‌های اعتکاف حتما باید در مسجد اجرا شود و مساجد نیز آمادگی لازم برای برگزاری این مراسم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز(چهارشنبه،۵ بهمن) در جلسه هماهنگی اعتکاف در مصلی رشت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از اعتکاف و اربعین به‌عنوان کارهای بزرگ انقلاب اسلامی نام برد، گفت: استقبال خوب جوانان از مراسم اعتکاف و گرایش بیشتر آنان به این مسئله برای دشمن قابل تحمل نیست.


نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دشمنان از هر ابزاری برای ضریه به دین و توهین به مقدسات استفاده می‌کنند تا موج اسلام گرایی را در جهان کاهش دهند، افزود: دشمن با آتش زدن قرآن، مسجد و اهانت به پیامبراکرم‌(ص) به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام، اهل‌بیت (ع) و قرآن هستند.

 

وی با اشاره به در پیش بودن مراسم اعتکاف خواستار اجرای این سنت الهی در مساجد شد و بیان کرد: برنامه‌های اعتکاف حتما باید در مسجد اجرا شود و مساجد نیز آمادگی لازم برای برگزاری این مراسم را داشته باشند.

 

آیت الله فلاحتی خواستار تبیین اهداف و وظایف مبلغان اعزام‌شونده به این مراسم شد و تاکید کرد: مهم‌ترین کار مبلغان دین جهاد تبیین است زیرا برقراری رابطه چهره به چهره و صحبت کردن مبلغان با جوانان می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

 

وی با اشاره به اینکه نسل جدید دوران انقلاب را ندیده و چیزی از خدمات انقلاب اسلامی نمی‌داند اذعان کرد: خدمات بی‌شمار انقلاب توسط اساتید دانشگاه‌ها، ائمه جماعات و مساجد که از نسل انقلاب هستند باید بیان شود.

 

 

کد خبر 1248880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha