۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در خوزستان افتتاح می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از افتتاح ۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد همزمان با ایام دهه فجر در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان با تبریک حلول ماه مبارک رجب و تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و همچنین ماه رجب‌المرجب، برنامه‌هایی تدارک دیده شده که در این ایام برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: یکی از این برنامه‌ها افتتاح 20 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان‌های اهواز (6 باب)، بندرماهشهر (4 باب)، شوش (6 باب) و باغملک (4 باب) است که در طول ایام دهه فجر انجام می‌شود.

 

وی اضافه کرد: آغاز این برنامه‌ها با افتتاح کانون شهید حسین پویا در مسجد آیت‌الله شفیعی اهواز واقع در میدان شهدای اهواز است که در محل مسجد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، علما و اقشار مختلف مردم و جوانان برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام سمیری، تصریح کرد: در دیگر شهرستان‌ها هم بر آن هستیم افتتاح کانون‌ها با حضور مدیران و مسئولان به صورت رسمی در محل دفتر امام جمعه شهرستان انجام شود و به صورت نمادین یک کانون به عنوان شاخص با حضور اعضا در مسجد محله افتتاح خواهد شد.

 

وی ابراز کرد: در کنار افتتاح کانون‌ها، برنامه‌های دهه فجر را داریم که شامل کاروان شادی در مناطق، برگزاری مراسم جشن، مولودی‌خوانی، سرود و آهنگ‌های انقلابی، پخش شیرینی، نورافشانی، بزرگداشت مقام شامخ شهدای منطقه، برپایی نمایشگاه کتاب و شب شعر محلی و ... را در برنامه داریم.

 

مدیر ستاد فهما خوزستان یاد آور شد: امروز نیز به همت کانون فرهنگی هنری مسجد خاتم اهواز با همکاری آموزش و پرورش، جشنواره پخت و فروش غذا را در منطقه پادادشهر اهواز در حال برگزاری داریم که عواید فروش این غذاها جهت حمایت از بیماران سرطانی اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 1248895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha