رویش های معنوی انقلاب توطئه های دشمن را نقش بر آب می کنند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت تقویت اخلاق و معنویت بین نسل نو تاکید کرد و گفت: حضور رویش های معنوی در جامعه توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و شعبان، اظهارداشت: برنامه ریزی لازم برای برگذاری مراسم معنوی اعتکاف و تقویت برنامه های فرهنگی مورد توجه است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته غریب به ۱۹ هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند، افزود: این حضور بصیرت، رحمت و برکت الهی را در پی دارد.

 

وی عنوان کرد: این برنامه ریزی ها و مراسم‌ها نشانه رویش‌های معنوی انقلاب اسلامی است و رویش‌های معنوی انقلاب اسلامی در جهان دشمنان را عصبانی کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: باید تلاش شود تا معنویت، اخلاق و … در سطوح مختلف جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان ترویج داده شود.

 

وی تأکید کرد: آنچه که در این جلسه مصوب و برگزار می‌شود در شهرها، بخش‌ها و روستاها انجام گیرد تا شاهد تأثیر گذاری آن باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: تقویت برنامه های فرهنگی و نهادینه سازی ارزش ها بین نسل جوان و نوجوان خنثی کننده توطئه های دشمن است.

 

 

کد خبر 1248928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha