برگزاری نشست صمیمی فرماندار قرچک با جمعی از فعالین فرهنگی

نشست صمیمی فرماندار با جمعی از فعالین فرهنگی شهرستان قرچک برگزار و بر استمرار جلسات با نخبگان و فعالین فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، صبح امروز پنجشنبه(۶بهمن ماه)جمعی از فعالین فرهنگی شهرستان قرچک با حضور در فرمانداری با فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک دیدار و گفتگو کردند.

گفتن است، در ابتدای جلسه فعالین فرهنگی به بیان دغدغه ها، مسائل، مشکلات و پیشنهادات در حوزه‌های مختلف پرداختند.

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک ضمن تشکر از دغدغه‌مندی این عزیزان گفت: انتقادات مطروحه که بعضا فرامنطقه‌ای و در سطح کلان کشوری است حاصل سالها بی تدبیری برخی مسئولان در سطوح مختلف مدیریتی بوده است.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای هدف قراردادن توسعه کشور گفت: دولت سیزدهم با وجود شرایط سخت حاکم بر کشور آغاز به فعالیت کرد و دشمن نیز با ایجاد جنگ ترکیبی پیشرفته سعی در عقب راندن دولت داشت ولیکن با عزم جدی دوران سخت کرونا را سپری و سپس در کنار سایر فعالیت‌ها، اقدام شجاعانه هدفمندی ارز ترجیحی را شروع کرد.

فرماندار قرچک با تأکید بر فعالیت شبانه روزی مجموعه مدیریتی شهرستان افزود: بسیاری از مشکلات مزمن معطل مانده در قرچک مانند فاضلاب گلشهر باغشهر، پروژه‌های زیرگذر محمدآباد و داودآباد، تکمیل ساخت حوزه علمیه خواهران،تاریکی معابر و.. را پیگیری کردیم و با ایجاد فضاهای ورزشی فرهنگی و همچنین افتتاح پروژه‌های صنعتی شاهد رشد روز افزون شهرستان هستیم.

این مقام مسئول ارتباط مداوم با مردم را سرلوحه فرمانداری دانست و گفت:از همه ظرفیت های مردمی و از هرگونه ایده، طرح و برنامه عملیاتی و کاربردی در جهت توسعه شهرستان استقبال میکنیم.

لازم به ذکر است، در پایان بر استمرار جلسات با نخبگان و فعالین فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی تاکید شد.

کد خبر 1248972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha