سه شنبه های تکریم با تجلیل از نوجوانان فعال مسجدی برگزار شد

حجت الاسلام مجتبی الهی گفت: در قالب طرح سه شنبه های تکریم از فردین سالاری و امیرحسین درینی که حضور فعالی در مسجد دارند و از مکبرین نمونه مسجدی هستند تجلیل شد.

حجت الاسلام «مجتبی الهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه هایی که ما در مسجد امام سجاد (ع) دنبال می کنیم، الگوسازی برای نوجوانان است.

 

امام جماعت مسجد امام سجاد (ع) جیرفت افزود: در این راستا نوجوانانی که در عرصه های مختلف همچون قرآنی، علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری فعالیت داشته و از نخبگان هستند را به نوجوانان مسجدی به هم سن های آنها معرفی می کنیم.

 

وی بیان کرد: این معرفی ضمن جذب تشویق نخبه زمینه ای می شود تا دیگر نوجوانان نیز در عرصه های مورد علاقه خود با تلاش و پشتکار به موفقیت دست یابند.

 

حجت الاسلام الهی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های ما شناسایی استعدادهای قرآنی و شکوفایی این استعدادها است که در این راستا دوره های آموزش قرآن کریم به صورت هفتگی برای آنها برگزار می‌شود.

امام جماعت مسجد امام سجاد (ع) جیرفت اظهار کرد: به منظور جذب نوجوانان به مسجد در مناسبت های مختلف از نوجوانان فعال محله مسجد تجلیل می کنیم.

 

وی ادامه داد: این بار نیز در قالب طرح سه شنبه های تکریم از فردین سالاری و امیرحسین درینی که حضور فعالی در مسجد دارند و مکبر های نمونه مسجد هستند تجلیل شد.

 

حجت الاسلام الهی در خاتمه تاکید کرد: امروز که دشمن با جنگ روایت ها، ذهن نوجوان و جوان ما را مورد هجمه ای از شبهات و تحریف حقایق قرار داده است ما می توانیم با تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان آنها را به مساجد جذب کرده و با تبیین حقایق با جنگ روایت های دروغین دشمن مقابله کرد.

کد خبر 1248973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha