هجمه رسانه های غربی  به سپاه/ اینترنشنال در سه ماه اخیر معادل كل  عمر ملكه انگلیس به سپاه  تاخت

داودی با تاکید بر اینکه رسانه های غربی هجمه به سپاه را در دستور کار خود دارند، گفت:‌ پرداختن به سپاه پاسداران با محوریت دروغ پردازی و تخریب است. آنها در این راستا به مسئله سپاه با مفاهیمی همچون تروریستی بودن می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علیرضا داودی، كارشناس مسائل رسانه در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص افزایش آماج فشارهای سیاسی و رسانه‌ای غرب علیه سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران بعد از اغتشاشات پاییز امسال از مهم ترین نهادهایی بود که اجازه ورود ابزارهای اغتشاش از جمله اسلحه و جاسوس‌ها را به ایران نمی داد، گفت:‌ در هر سیستم و دولتی ممكن است كم كاری‌هایی صورت بگیرد اما سپاه با قدرت جهت جبران كم كاری‌ها ورود می‌كند.

 

وی با بیان اینکه مهمترین زیرشاخه سپاه، اقتدار موشكی و امنیت است، گفت: این زیرشاخه ها باعث زحر دشمنان است و بر این اساس سپاه و سپاهی‌ها به شدت مورد توجه و تنفر غرب است.

 

این کارشناس رسانه با تاکید بر اینکه رسانه های غربی هجمه به سپاه را در دستور کار خود دارند، گفت:‌ پرداختن به سپاه پاسداران با محوریت دروغ پردازی و تخریب است. آنها در این راستا به مسئله سپاه با مفاهیمی همچون تروریستی بودن می‌پردازند و بی بی سی در این زمینه تلاش بسیار زیادی داشته است. اینترنشنال در سه ماه اخیر معادل كل ۹۰ سال عمر ملكه انگلیس به سپاه پاسداران تاخت و حوزه عملكرد سپاه را در راس حملات خود قرار داده بود.

 

وی با بیان اینکه بسیج نیز در کنار سپاه مورد هجمه رسانه های بیگانه قرار دارد، گفت: در این رسانه‌ها از سپاه و بسیج به عنوان مكمل یكدیگر یاد می شود و سپاه و بسیج شعبات زیادی دارند كه مورد تهاجم رسانه‌های بیگانه دشمن قرار دارد.

کد خبر 1249042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha