فدک ویژه برنامه فرهنگی ترکیبی با محوریت کتاب و فضای مجازی

مدیر سوره مهر اصفهان گفت: فروشگاه کتاب سوره مهر اصفهان درجهت افزایش سرانه مطالعه و تولیدات محتوای کتاب محور در فضای مجازی ویژه برنامه «فضای مجازی دوست دار کتاب» با عنوان «فدک» را برگزار می کند.

مدیر سوره مهر اصفهان در گفتگو با خبرگزاری شبستان اصفهان اظهار داشت: نظر به کمبود تولیدات کتاب محور در فضای مجازی و در راستای افزایش سرانه مطالعه طرحی کتاب محور باعنوان فدک را طراحی و اجرا کردیم.

 علی غفرانی کجانی ادامه داد: در این طرح که اولین دوره برگزاری آن در اصفهان با مشارکت دانشجویان برگزار شد رمان برنامه نویس مطالعه شد و آثار تولید شده به جهت ترغیب و تشویق بیشتر مطالعه این رمان در فضای مجازی بارگذاری می شود. رمان برنامه نویس نوشته وحید حُسنی به موضوعات اجتماعی، دفاع سایبری، امنیت فضای مجازی، لزوم تکیه بر توانمندی های بومی و اقتدار ملی اشاره دارد و رمان برگزیده جشنواره رضوی می باشد.  


وی درخصوص طرح فرهنگی فدک عنوان کرد: در این ویژه برنامه که با محوریت کتاب و با مشارکت مجموعه های فرهنگی، دانش آموزی، دانشجویی برگزار می شود ضمن معرفی کتاب متناسب با جامعه هدف شرکت کننده در طرح و فرصت مطالعه در مدت زمان مشخص شده مخاطبین نسبت به تولید محتوای فضای مجازی اعم از پادکست، فتوکلیپ، کلیپ، موشن گرافی، پویانمایی و ... اقدام می شود. 


مدیر سوره مهر اصفهان بیان کرد: درخصوص برگزاری طرح فدک هیچگونه محدودیت رده سنی نداریم و امکان برگزاری طرح در تمامی سطوح استانی و کشوری را داریم. طرح فدک دومین ویژه برنامه فرهنگی ترغیبی حوزه کتاب است که امیدواریم با مشارکت بیشتر مجموعه های فرهنگی و مدارس و دانشگاه ها درجهت تهیج مخاطبین فضای مجازی به سمت افزایش مطالعه و توسعه فرهنگ کتابخوانی گامی موثر برداریم.

کد خبر 1249116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha