برگزاری نمایشگاه «جستجوی اسلام» در کتابخانه عمومی «برادفورد» کانادا

نمایشگاه رایگان تحت عنوان عنوان «جستجوی اسلام» امروز (شنبه ۸ بهمن) در کتابخانه عمومی «برادفورد برادفورد وست گیلیمبری» کانادا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « bradfordtoday»، نمایشگاه  رایگان به نام «جستجوی اسلام» امروز (شنبه 8 بهمن) در کتابخانه عمومی «برادفورد برادفورد وست گیلیمبری» کانادا برگزار می شود.

 

برگزاری این نمایشگاه در راستای کمپینی است که توسط «انجمن جوانان مسلمان» برای بازدید از یک هزار شهر و روستا در سراسر کانادا راه اندازی شده است.

 

هدف از برگزاری این کمپین ترویج آگاهی در مورد دین اسلام و حذف باورهای نادرست درباره این دین از اذهان عمومی است.

 

«سلمان احمد»، مدیر منطقه ای اطلاع رسانی دینی و معاون منطقه ای «انجمن جوانان مسلمان» گفت که نمایشگاه «جستجوی اسلام» به کانادایی ها این فرصت را می دهد که درباره اسلام بیشتر بیاموزند و محیطی امن و راحت برای پرسیدن سوالات و شبهاتی که در ذهن دارند،داشته باشند.

 

به گفته احمد موارد بسیاری از اقدامات نژادپرستانه  و اسلام هراسانه در کانادا رخ داده است و امید آن می رود که این نمایشگاه بتواند راهی برای افزایش آگاهی افراد درباره مسلمانان و کاهش اسلام ستیزی در کانادا باشد.

 

وی گفت: این کمپین تلاشی برای شکستن موانع با گفتگو و ارائه آموزه های واقعی اسلام است و به ما این امکان را می دهد که در مورد دیدگاه و عقاید هموطنان کانادایی و نحوه تفکر آنها در مورد مسلمانان و اسلام بیشتر بدانیم.

 

همه مقامات و رهبران مذهبی و ساکنان برادفورد به این نمایشگاه دعوت شده اند دعوت تا تعامل میان قشرهای مختلف در جامعه صورت بگیرد.

 

احمد گفت که هدف نهایی از برگزاری  چنین برنامه هایی به وجود آوردن جامعه ای است که در آن همه بتوانند با وجود تفاوت های مذهبی و فرهنگی در صلح زندگی کنند.

کد خبر 1249180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha