برگزاری محافل انس با قرآن با محوریت مساجد در کرمانشاه

حجت الاسلام قوره جیلی، گفت: بمناسبت ایام الله دهه فجر محافل انس با قرآن در سطح شهر کرمانشاه با محوریت مساجد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام  ابوذر قوره‌جیلی،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و برنامه های اجرایی ،گفت: بمناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب برنامه های مختلف و متنوعی برای مردم بخصوص بانوان مهیا کرده است.

 

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه،افزود:انقلاب اسلامی تنومند، تناور، بارور و بالنده شده است و جهان شاهد استحکام، قوت و قدرت همه جانبه این انقلاب با صلابت است.

 

وی خاطر نشان کرد: زنان ، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زدند و با حضور در صحنه گوناگون انقلاب اسلامی ، توطئه های دشمنان را نقش بر آب ساختند.

 

حجت الاسلام قوره جیلی با اشاره به برنامه های اجرایی ایام الله دهه فجر،اظهار کرد: برپایی جشنواره‌های قرآنی کودک و نوجوان و برگزاری مسابقات قرآنی در رده‌های سنی مختلف، برپایی نمایشگاه‌های عکس با موضوع «قرآن، امام و امت و انقلاب اسلامی» ، اجرای گروه‌های تواشیح ویژه گروه‌های کودک و نوجوان در دستور کار اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی قرار دارد که با همکاری مؤسسات قرآن و عترت کرمانشاه انجام خواهد شد.

 

 رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ،گفت: فضاسازی و نصب پرچم ایران توسط مؤسسات قرآنی در کرمانشاه ،فراخوان مسابقه حفظ سوره مبارکه کوثر، فراخوان پویش‌های ختم قرآن به نیت هدیه به ارواح پاک و مطهر شهدا و امام راحل در کرمانشاه اعلام می‌شود.

 

وی ،افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی بانوان دوشادوش مردان و با حضور  تاثیرگذار خود در تمام صحنه ها نقش آفرین بودند در حقیقت این بانوان بودند که با تشویق فرزندان و همسران خود صحنه جهاد را معنا بخشیدند و با تقدیم فرزندان خود در مسیر اهداف متعالی انقلاب اسلامی نقش مادر ی و همسری خود را به کمال رساندند.

کد خبر 1249230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha